4000 دانش آموز از مدارس ابتدایی چهارمحال و بختیاری در دوره های جبرانی تابستانی


محمد محمدی امروز در مصاحبه با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: “طبق تفاهم نامه منعقد شده بین آموزش و پرورش ، بسیج دانشجویی و دانشگاه فرهنگیان یک دوره جبرانی را برای دانش آموزان دوره ابتدایی ارائه می دهد.

چهارمحال و بختیاری معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش افزود: 500 معلم که 350 نفر از آنها دانش آموز فرهنگی و مابقی معلم بسیج هستند در این طرح شرکت کرده اند.

وی گفت: 4000 دانش آموز در مناطق فقیرنشین لردگان ، هانمیرزا ، فلارد ، اردل ، میانکوه ، منطقه عشایری کوهرنگ ، حومه شهرکرد ، شهر الهی بروژن و این نظر دسته بندی می شود که این کلاسها همه هستند در قالب رایگان است

محمدی خاطرنشان کرد: دانش آموزان دوره ابتدایی که در امتحانات خرداد نتیجه قابل قبولی نگرفته اند در این دوره شرکت می کنند و این کلاسهای جبرانی تا هفته اول شهریور ادامه دارد.

چهارمحال و بختیاری ، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: بیشتر کلاس ها روزهای دوشنبه و چهارشنبه که مدارس باز است برگزار می شود و علاوه بر دوره های آموزشی ، فعالیت های آموزشی و فرهنگی مانند قرآن و نقاشی نیز در این دوره برگزار می شود.

وی توضیح داد: آخرین گزارش از مجموعه نشان می دهد دانش آموزان از این طرح استقبال کرده اند و پس از کلاس ها دانش آموزان مجدداً مورد ارزیابی قرار می گیرند.

محمدی با بیان اینکه در این طرح علاوه بر آموزش دانش آموزان ، تلاش می کنیم معلمان دانش آموزی که امسال یا سال آینده وارد مدارس می شوند بتوانند واقعاً در کلاس ها و کلاس ها و در مدرسه شرکت کنند ، افزود: معلمان دارند تماشا می کنند.

بیشتر بخوانید  عضو ارشد مذاکره‌کننده طالبان: اگر ترکیه بخواهد در افغانستان بماند مانند آمریکا با آن می‌جنگیم

انتهای پیام / 68032


دیدگاهتان را بنویسید