40٪ زنجانی ها علیه بیماری عروق کرونر قلب واکسینه شده اند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



محمدرضا صائنی در گفتگو با گزارشگر بیشتر واکسن را تزریق کنید ویروس کرونا وی به استان زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون 40 درصد مردم استان مخالف این بیماری هستند ویروس کرونا آنها در حومه شهر واکسینه شدند.

وی با بیان اینکه 26 پایگاه جمعی در زمینه واکسیناسیون فعال هستند ، گفت: پایگاه های خانه بهداشت در روستاها و شهرهای کمتر از 20 هزار نفر جمعیت نیز در زمینه واکسیناسیون فعال هستند.

معاون وزیر بهداشت ، درمان و علوم پزشکی زنجان گفت: اگر تاکنون افراد بالای 65 سال در استان موفق به تزریق واکسن نشده اند ، می توانند از این سیستم استفاده کنند ۳۳۰۱۹۰ تماس بگیرید تا همکاران در خانه خود حضور داشته و واکسن بزنند.

صائنی تأکید کرد: تاکنون بیش از 80 درصد گروه سنی بالای 80 سال ، حدود 80 درصد گروه سنی بالای 75 سال و حدود 75 درصد گروه سنی 70 تا 75 سال در استان واکسینه شده اند.

وی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از واکسن های آسترازنکا به کشور وارد می شود ، افزود: لازم نیست نگران تزریق دوز دوم واکسن آسترازنکا به افرادی باشید که دوز اول این واکسن را دریافت کرده اند.

معاون بهداشتی و علوم پزشکی زنجان بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در استان تأکید کرد و گفت: مبدل سازی در استان کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید  رقصیدن رضا نیکخواه با همسر دومش

دیدگاهتان را بنویسید