4.5 میلیون شرکت در مسابقات فرهنگی هنری دانشجویی / اعلام زمان اختتامیه جشنواره فردا



مدیرکل فرهنگ و هنر وزارت آموزش و پرورش جزئیات مسابقه آنلاین دانش آموزی را در سی و نهمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا تشریح کرد و گفت: بیش از 4.5 میلیون دانش آموز در این دوره از جشنواره شرکت کردند.

علی رمضانی در مصاحبه با ایسنا ، وی با اشاره به آغاز مرحله آنلاین سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری از 7 تیرماه اظهار داشت: این مرحله از مسابقات دانش آموزان برگزیده تا 3 آگوست ادامه دارد و مراسم اختتامیه نیز در تاریخ 6 آگوست همزمان برگزار می شود. مانند شب عید غدیر خم. نهایی ارائه شده است.

وی افزود: طی این چند روز ، دانشجویان منتخب ضمن تعامل و برگزاری جلسه ای مجازی با داوران جشنواره ، در مورد چگونگی خلق آثار بحث و گفتگو می کنند و بازرسی های فنی از بخشهای مختلف را انجام می دهند.

مدیرکل فرهنگ و هنر وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سی و نهمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا امسال ، با وجود شرایط کرونر و ادامه تحصیل از راه دور ، تعطیل و متوقف نشده است: بازنگری های انجام شده در این نگرش می تواند نشان دهنده انطباق رشته ها با توجه به شرایط موجود باشد که طبق آن برخی از رشته های گروهی و مستقیم منسوخ شده و رشته های فردی جایگزین می شوند.

رمضانی تأکید کرد: این جشنواره روش خوبی برای شناسایی و پرورش استعدادهای هنری دانشجویان در زمینه های مختلف است و یک سمینار آموزشی عالی است ، زیرا دانشجویان در تعامل با اساتید و هنرمندان مشهور کشور چیزهای زیادی می آموزند.

بیشتر بخوانید  تسلیت رئیس حوزه هنری برای درگذشت محمدرضا گادری - خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

وی ادامه داد: این جشنواره از آبان ماه سال گذشته و در میان آثار ارسالی به دبیرخانه در شش بخش هنرهای آوازی ، فیلم ها و هنرهای نمایشی ، به صورت فرآیند محور برگزار شده است. صنایع دستی و هنرهای تجسمی ، آثار ادبی ، رسانه ای و فضای مجازی و انتقاد ، که در مجموع حدود 80 شته و روند مختلف را شامل می شود و همانطور که گفته شد ، آثار برگزیده در قسمت آنلاین وارد صحنه مسابقه شدند.

به گفته مدیرکل فرهنگ و هنر وزارت آموزش و پرورش ، چهار میلیون و 582 هزار و 362 نفر در سی و نهمین جشنواره در گرایش ها و رشته های مختلف شرکت کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید