4 میلیارد خسارت از طوفان در شبکه توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان



ایسنا / سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: برآورد اولیه خسارت جدی طوفان ها و باران های پراکنده طی چند روز گذشته برای شبکه برق استان بیش از چهار میلیارد و 810 میلیون تن است.

به گزارش ایسنا ، خلیل اوازاده گفت: شهرهای ایرانشهر ، بمپور ، اسپکه ، فنوج ، دلگان ، سراوان ، نیکشهر و قصر گند از جمله مناطقی هستند که آسیب دیده اند.

وی ادامه داد: 83 پایگاه فشار متوسط ​​، 32 پایه فشار کم ، 12 ترانس ، قطع کننده و یک شبکه فشار پایین پنج کیلومتری از جمله خسارات وارد شده به شبکه برق استان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به آمادگی قبلی تیم های عملیاتی و پیمانی این شرکت در استان ، بلافاصله نقاط آسیب دیده ترمیم و شبکه برق استان با بسیج تجهیزات و نیروهای عملیاتی تثبیت شد.

وی با بیان اینکه در برخی از شهرهای سیستان و بلوچستان همچنان شاهد طوفان های پراکنده و باران های پراکنده هستیم ، اظهار داشت: با تلاش نیروهای عملیاتی برای توزیع برق در استان در ساعات اولیه بحران ، شبکه های آسیب دیده با مانور از خطوط همسایه برق گرفتند. در حال حاضر ، بیشتر شبکه های آسیب دیده ترمیم و مرمت شده اند و شبکه توزیع برق استان در وضعیت پایدار است.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  خبر خوش برای مستمری بگیران روستایی

دیدگاهتان را بنویسید