4 رودخانه زیبای جهان


رودخانه ها مکانی هستند که حیوانات و حیات وحش در آن به هم متصل می شوند و همچنین فرصت هایی برای تفریح ​​فراهم می کنند. محدود کردن تمدن بشر به رودخانه های بزرگ اشتباه نیست. هنگام انتخاب زیباترین رودخانه های جهان، تعدادی از عوامل فراتر از اهمیت تاریخی را در نظر گرفتیم. برای ما، این رودخانه ها زیبایی طبیعی خیره کننده ای را ارائه می دهند و برای مقاصد تعطیلات عالی هستند.

1. دانوب

4 رودخانه زیبای جهان

در کنار رود راین، دانوب احتمالاً مشهورترین رودخانه اروپا است. رود دانوب از منطقه جنگل سیاه آلمان در 1700 مایل (2850 کیلومتر) جریان دارد و سپس به دریای سیاه می ریزد. این دومین رودخانه طولانی اروپا پس از ولگا است و از پایتخت های مهم اروپایی از جمله وین، بوداپست، بلگراد و براتیسلاوا می گذرد.

رودخانه دانوب به عنوان یکی از خوشایندترین تعطیلات اروپایی رتبه بندی می شود و این انتخاب راهی عالی برای تجربه زیبایی های دانوب است. اگر این در لیست سفر شما قرار دارد، ما به شدت قسمت هایی را که شامل وین، براتیسلاوا و بوداپست می شود توصیه می کنیم.

پایتخت مجارستان با نمایشگاه‌های رودخانه‌ای خیره‌کننده و معماری شگفت‌انگیز، از جمله ساختمان پارلمان مجارستان و پل معروف زنجیره‌ای، یکی از شگفتی‌های جهان برای سفر است. مناظر عجیب و غریب این رودخانه دارای مناظر جادویی است که سفری آرام را در امتداد زیباترین رودخانه جهان تکمیل می کند.

2. یانگ تسه

4 رودخانه زیبای جهان

4 رودخانه زیبای جهان

این رودخانه طولانی ترین رود آسیا و سومین رود بزرگ جهان است. این رودخانه در چین قرار دارد.

یانگ تسه منبع اصلی انرژی آبی است. سد تری گارگا در یانگ تسه بزرگترین نیروگاه برق آبی جهان است. شهرها و روستاهای کنار یانگ تسه شاهد رویدادهای مهمی در تاریخ طولانی چین بوده اند. چونگ کینگ مکانی عالی برای شروع گردش در رودخانه یانگ تسه است، زیرا احتمالاً بهترین چشم انداز شهری را در تمام چین دارد. یکی دیگر از گزینه های محبوب سفر بین ووهان، نانجینگ و شانگهای است. شهرهای زیبای کنار یانگ تسه برای خود مکان های شگفت انگیزی هستند.

بیشتر بخوانید  ما از سایر تاکتیک های قانونی استفاده خواهیم کرد

3. کلرادو

4 رودخانه زیبای جهان

4 رودخانه زیبای جهان

رودخانه کلرادو، به نظر ما، باشکوه است. رودخانه کلرادو از میان کوه های راکی ​​در ایالات متحده آمریکا می گذرد. رودخانه کلرادو از یوتا، آریزونا، نوادا و کالیفرنیا می گذرد و از یوتا، آریزونا، نوادا و کالیفرنیا می گذرد قبل از اینکه از مکزیک بگذرد و به خلیج کالیفرنیا می ریزد. کلرادو منبع اصلی آب برای بسیاری از مردم در جنوب غربی ایالات متحده، از جمله مراکز عمده جمعیتی مانند لس آنجلس است. کلرادو برای قایقرانان و ماهیگیران ایده آل است. این رودخانه به خاطر چشم‌اندازهای دیدنی، چشم‌انداز طبیعی تماشایی و بهترین آب‌های ماهیگیری در کل ایالات متحده شناخته شده است. از جاذبه های کنار رودخانه کلرادو می توان به دریاچه مید، دریاچه پاول، گراند کانیون و سد هوور اشاره کرد. هر یک از این مناطق برای مقاصد تعطیلات عالی هستند.

صحرای جنوب غربی یکی از زیباترین مناظر طبیعی در سراسر ایالات متحده است و رودخانه کلرادو برای کل اکوسیستم حیاتی است.

4. وارن ویلیامز

4 رودخانه زیبای جهان

رودخانه یخبندان که از پاتاگونیا، آرژانتین آغاز می شود، به سمت جنوب می ریزد، و زمین های کوهستانی ناهموار و دره های باریک به برخی از شرایط سفید پیش ساخته در جهان کمک می کند. به خاطر رپیدهای متعددش در شیلی معروف است. هر ساله چندین رویداد بزرگ در رودخانه برگزار می شود. فوتالوفو که به خاطر آب های خیره کننده اش شناخته می شود، نه تنها مقصدی برای ورزش های ماجراجویی است، بلکه مکانی ایده آل برای علاقه مندان به فضای باز است.

پاتاگونیا یک منطقه فوق العاده زیبا است که شامل بسیاری از آنها از جمله شهرهای زیبا، فرهنگ استقامت و غذاهای خوشمزه است. آمدن به رودخانه فوتالوفو به دلیل فاصله نسبی آن تا حدودی چالش برانگیز است، اما به زیبایی ماجراجویی کمک می کند.

بیشتر بخوانید  آیا مرخصی شیر دهی برای خانم‌ها در بخش خصوصی هم الزام هست؟

دیدگاهتان را بنویسید