4 راه حل فوری برای سرعت بخشیدن به تخلیه کالاهای اساسی از بنادر / کامیون های داخلی شهری به بندر امام


گفت احمد کریمیو وی با خبرنگار اقتصادی آژانس فارس در خصوص آخرین وضعیت اعزام کامیون به بندر امام خمینی (ره) برای حمل کالاهای اساسی و مواد ورودی ، گفت: مدیرکل سازمان حمل و نقل بار و جاده ای واقع در بندر امام خمینی. برای اینکه بتوانند از طریق استانها کامیون را جذب کنند ، در این منطقه ، بیش از استانهای اصفهان ، خراسان رضوی و فارس ، کامیون ها به بندر امام خمینی (ره) می روند.

* فرصت صدور بارنامه مبدا برای تشویق اعزام کامیون به بندر امام

دبیر انجمن اتحادیه های کارگری کامیون این کشور با اشاره به جلسه با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای بحث در مورد رفع موانع ارسال کامیون به بندر امام خمینی (ره) و تسریع در تخلیه کالاهای اساسی و ورودی ها ، اظهار داشت: تصمیم گرفته شد به این شرکت حمله شودونقل اصل در صورت ارسال ناوگان ، امکان صدور بارنامه از مبدا وجود دارد ، یعنی نباید در مواردی باشد که شرکت حمل و نقل سعی در ارسال کامیون به بندر امام مبدا داشته باشد و قبض بار توسط شرکت حمل و نقل خوزستان و کمیسیون. این شرکت دریافت خواهد کرد.

* اعزام کامیون های شهری داخلی به بندر امام با هماهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی

وی گفت: همچنین در جلسه ای با مدیر كل دفتر حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پیشنهاد شد و ما درخواست كردیم برای حمل كالاهای اساسی از بندر امام ، بخشی از این ناوگان دارای کارت های هوشمند است ، اما هنوز هم در آنها کار می کنند

دبیر انجمن اتحادیه های کارگری کامیون این کشور در مورد راه هماهنگی برای اعزام ناوگان درون شهری به بندر امام گفت: امیدواریم سازمان راهداری و حمل و نقل و پلیس راهنمایی و رانندگی در این زمینه با ما همکاری کنند. تعدادی از رانندگان کامیون های داخلی – شهری دارای کارت هوشمند و دارای مشکلات ترافیکی هستند. “آنها در جاده ها نیستند.

بیشتر بخوانید  تهران پس از 9 روز نفس کشید! | پایان آلودگی هوا پیاپی در پایتخت

* کامیون های سطح شهر با کارت های هوشمند از 25 تیرماه به بندر امام می روند

وی ادامه داد: در حال حاضر از طریق اتحادیه دارندگان کامیون کمپرسی در استان های شهری در حال هماهنگی هستیم و جلساتی با همه اتحادیه ها برای ارسال این ناوگان به بندر امام خمینی (ره) از جمعه 25 تیرماه در حال برگزاری است.

کریمی تأکید کرد: منعی برای حرکت ناوگان درون شهری در جاده ها نخواهیم داشت ، زیرا آنها معاینه فنی دارند ، کامیون کارت هوشمند فعال دارد و رانندگان نیز کارت هوشمند دارند و امکان صدور آن وجود دارد بارنامه

* ناوگان تخصصی برای حمله بفرستید کلینکر و سیمان بندر را دارم

وی ادامه داد: در پیشنهاد سوم نیز اعلام کردیم که بخشی از ناوگان باری ما مانند کامیون های کمپرسی در حال حاضر در حال ترانزیت است. کلینکر کالاهای دیگری نیز در حال کار هستند که امروز چندان ضروری نیست و بهتر است به بندر امام خمینی (ره) هدایت شوید تا در تخلیه کالاهای اساسی و مواد ورودی تعادل ایجاد شود و سپس به تعهدات قبلی خود بازگردید.

دبیر انجمن اتحادیه های کارگری کامیون این کشور اظهار داشت: سازمان راه و ترابریونقل جاده ها در حال اکتشاف هستند و امیدواریم ناوگان ترانزیت تا روز بعد تکمیل شود کلینکر، سیمان یا سایر کالاهای ساختمانی در حال حاضر در بندر امام برای تخلیه حداکثر در حال کار هستند.

* مشکل تأمین روغن کامیون ها حل نشده است

با تشویق اداره راه برای تهیه روغن با تعرفه های مصوب و لاستیک های دولتی کامیون وی با عزیمت به بندر امام گفت: “وضعیت روغن کامیون در کشور بسیار اسفناک است ، تحویل روغن با سرعت مصوب بسیار ارزشمند است ، اما در هر صورت فقط ناوینی که به بندر امام خمینی (ره) می رود ، روغن با نرخ مصوب و رانندگان کامیون ما هنوز در سایر مناطق کشور هستند که از نظر تأمین روغن با مشکل روبرو هستند.

بیشتر بخوانید  فعالیت فرهنگی آستان قدس رضوی متوجه جوانان است

* تهیه لاستیک کامیون با ارز دولتی دشوار است

دبیر انجمن اتحادیه های کارگری کامیون این کشور افزود: همچنین تعداد لاستیک هایی با عرض دولت برای جلب رضایت ناوگان کافی نیست و اگر این موضوع را مطرح کنیم که بعد از چندین سرویس بندر امام ، لاستیک های ارز دولتی به راننده کامیون می دهیم ، این درست نیست. زیرا تعداد تایرها با ارز دولتی قول دادن به همه رانندگان کامیون کافی نیست و حتی ممکن است با مشکل عدم تأمین لاستیک با ارز دولتی روبرو شویم و نوعی بی اعتمادی ایجاد کنیم ، و در آینده ، اگر خاص باشد و شرایط بحرانی ، رانندگان کامیون دیگر اعتماد به نفس نخواهند داشت.

وی افزود: در همین راستا از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خواسته ایم آماری در مورد لاستیک ها ارائه دهد تا اگر کامیون به بندر امام می فرستیم برای ما راحت باشد.

* گرما و ترافیک یکی از مشکلات رانندگان کامیون در بندر امام (ره) است

کریمی افزود: البته مسئله در این زمینه گرمای شدید هوا در استان خوزستان و بندر امام خمینی (ره) است. همچنین ، ترافیک کاملاً خالی برای رانندگان کامیون مقرون به صرفه نیست ، اما کامیون ها همچنان به یک منطقه اعزام می شوند. “

* صدور بارنامه بدون کد دامپزشکی جهت تسریع و تسهیل در خروج کالاهای اساسی از بندر امام

دبیر انجمن اتحادیه های کارگری کامیون کشور نامه اتحادیه واردکنندگان م Instسسات دام و طیور ایران به وزیر جهاد کشاورزی جهاد در خصوص کمبود کامیون های حمل کالا از بنادر و انحصار در بارگیری و حمل کالاهای متعلق به شرکت نگهداری حیوانات در بندر امام را توضیح داد. و تأخیر در انجام تعهدات واردکنندگان نسبت به کشاورزان و مرغداران. مشکلات: قبل از رسیدن به مرحله بارگیری ، این مشکلات وجود دارد و روند کار را طولانی تر می کند و مشکل کاملاً درست است. درست ما درخواستی را مطرح کردیم و نیاز به انجام این مرحله را برای رسیدن به مرحله بارگیری اعلام کردیم. باید آسانتر شود.

بیشتر بخوانید  کنایه سنگین فرهاد مجیدی به امیر قلعه‌نویی

او ادامه داد: برای تسریع و تسهیل خروج کالاهای اصلی از بندر امام (ره) ، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سعی در حذف کد دامپزشکی جهت تسریع در بارگیری داشت و اکنون بارنامه بدون کد دامپزشکی صادر می شود و این مشکلات کاهش.

کریمی گفت: انجمن حمایت از دام نیز می تواند این فعالیت را تسریع کند.

* نگهداری دام دام هزینه حمل و نقل دیر و تأخیر را پرداخت می کند

دبیر انجمن اتحادیه های کارگری کامیون طرف گفت: یکی دیگر از مواردی که در جلسه با سازمان راهداری مطرح کردیم این است که افراد هنگام پرداخت کالاها ، هزینه نقدی را پرداخت می کنند و هزینه مربوطه را پرداخت می کنند ، اما شرکت نگهداری دام نیز هزینه راننده کامیون و پرداخت آن را پرداخت می کند. اجاره دیر پرداخت می شود ، یعنی از یک هفته تا 20 روز پس از تخلیه ، شرکت نگهداری حیوانات اجاره را پرداخت می کند که انگیزه حمل و نقل حیوانات را کاهش می دهد ، که به نوبه خود بار شرکت پشتیبانی دام را کاهش می دهد.

کریمی افزود: افراد واقعی و دامداران طیور و دام که برای انتقال مواد اولیه خود آمده اند از نظر اجاره و پرداخت از شرکت پشتیبانی دام بسیار بهتر هستند.

آخر پیام /


دیدگاهتان را بنویسید