4 حقیقت درباره استرالیا که پیش از این نمی دانستید


به گزارش سایت طلا، دلایل مختلفی برای دوست داشتن کسی، چیزی یا جایی وجود دارد. به همین دلیل است که شناخت یک مکان ممکن است شما را عاشق آنجا کند. امروز می خواهیم جنبه های جدیدی از استرالیا را به شما نشان دهیم که شاید قبلاً درباره آنها نشنیده باشید.

استرالیا همواره یکی از کشور های ایده آل برای زندگی شناخته می شود که سالانه مهاجران بسیاری از سرتاسر جهان برای کار، تفریح و زندگی وارد آن می شوند. حال ادامه خبر را دنبال کنید تا با چهار حقیقت عجیب و جالب درباره این کشور استوایی و سبز آشنا شوید.

1. اگر از عاشقان ساحل هستید و می خواهید هر روز از یک ساحل جدید دیدن کنید، استرالیا بهترین مکان برای شماست. اما، آیا می دانستید که اگر روزانه از یک ساحل جدید در استرالیا بازدید کنید، بیش از 27 سال طول می کشد تا از تمام سواحل این کشور بازدید کنید؟ و هنوز، برخی از سواحل یا جزایر ممکن است ناشناخته باقی بمانند.

2. تعداد گوسفندان در استرالیا سه برابر بیشتر از تعداد مردم این کشور است. این کشور با در اختیار داشتن 140 میلیون گوسفند بزرگترین صادر کننده گوشت گوسفند در جهان به شمار می رود.

3. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ساله مسابقات جهانی سوسک ها برگذار شده و کشور استرالیا میزبان این مسابقات است.

4. در کشور استرالیا عنکوب های بسیار زیادی زندگی می کنند که عموما در فصل بارش آنها زیاد تر شده و در مکان های مختلف پناه می گیرند. تا کنون بزرگترین عنکبوت های شناخته شده برای این کشور بوده که به شما اطمینان می دهیم که تعداد انها نیز بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید  واکنش حمید ابوطالبی به بررسی و تصویب طرح حفاظت از فضای مجازی

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


دیدگاهتان را بنویسید