مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

4 تا از بهترین سایت های آموزش زبان انگلیسی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

امروزه آموزش زبان انگلیسی به یکی از نیازها و الزامات زندگی اجتماعی در جوامع مختلف تبدیل شده است و افراد برای مهاجرت به کار یا تحصیل باید مهارت های شنیداری، خواندن، گفتار و نوشتار انگلیسی خود را بهبود بخشند. دانشجویان برای پذیرش در تمامی دانشگاه های جهان باید مدرک زبان معتبری را ارائه دهند. به طور کلی، انگلیسی برای آموزش علوم مدرن و انجام تجارت جهانی استفاده می شود. به همین دلیل، همه مردم در سراسر جهان برای موفقیت در زندگی مدرن، تحصیلات بیشتر و تجارت خارجی نیاز به تسلط بر زبان انگلیسی دارند. روش های مختلفی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. بسیاری از افراد زمان کافی برای شرکت در کلاس های حضوری زبان انگلیسی در آموزشگاه های زبان را ندارند و برای آنها شرکت در کلاس آنلاین انگلیسی بهترین راه برای یادگیری و تقویت مهارت های زبانی است. یادگیری زبان آنلاین باید بهترین باشد سایتی برای آموزش زبان انگلیسی find در این مقاله چهار سایت برتر آنلاین برای یادگیری زبان انگلیسی را به شما معرفی می کنیم.

چرا استفاده از وب سایت ها برای یادگیری زبان انگلیسی بسیار مفید است؟

برخی از زبان آموزان از روش هایی مانند شرکت در آموزشگاه های زبان و خرید کتاب های آموزشی برای یادگیری زبان انگلیسی بهره می برند. آنها باید ساعت های زیادی را صرف رفت و آمد و شرکت در کلاس های زبان انگلیسی کنند. شرکت در کلاس های حضوری علاوه بر اتلاف وقت هزینه های نسبتا بالایی نیز دارد. استفاده از سایت های آموزش زبان انگلیسی تمامی چالش ها و مشکلات مربوط به دوره های زبان حضوری را برطرف می کند. سایت های آنلاین آموزش زبان انگلیسی همیشه در هر ساعت از شبانه روز در دسترس دانش آموزان است و به راحتی می توان به محتوای این سایت ها دسترسی داشت. فرقی نمی کند در کدام نقطه از جهان زندگی می کنید، به راحتی می توانید با اینترنت پر سرعت به سایت دسترسی پیدا کنید. این سایت ها بیشتر محتوای آموزشی خود را به صورت رایگان در اختیار زبان آموزان قرار می دهند و برای برخی از آموزش های خود هزینه کمی از زبان آموزان دریافت می کنند. این ویژگی باعث صرفه جویی در هزینه می شود. فرقی نمی کند که دانش آموز چند ساله یا سطح مهارت او چقدر است، زیرا سایت های آموزش آنلاین انگلیسی گزینه های بسیار متنوعی را برای تمام سطوح مهارت ارائه می دهند و دانش آموزان به راحتی می توانند مسیر یادگیری، رشد و پیشرفت خود را در سایت مشاهده کنند. . سایت ها از روش های آموزشی جدید برای رقابت با یکدیگر برای پیشی گرفتن از رقبای خود استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید  احتمال بارندگی های سیل آسا و طغیان رودخانه ها - خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

در انتخاب سایت های آموزش زبان انگلیسی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

مهمترین معیارهای انتخاب سایت های آموزش زبان انگلیسی عبارتند از:

  • داشتن گواهینامه امنیتی SSL
  • ریسپانسیو بودن سایت
  • برای آموزش آنلاین هویت و تخصص کافی داشته باشید
  • ارائه آموزش های پایه و با کیفیت
  • وجود بستر مناسب برای برگزاری کلاس آنلاین زبان انگلیسی
  • داشتن سیستم آموزشی منحصربفرد برای برگزاری کلاس آنلاین زبان انگلیسی
  • اجرای حرفه ای و صحیح سیستم آموزش زبان
  • روحیه تیم مرکز آموزش

images_1667115974.png

آشنایی با مزایای سایت های آموزش زبان انگلیسی

از مزایای سایت های آموزش آنلاین زبان انگلیسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی آسان به درس های آنلاین انگلیسی
  • کم هزینه
  • کیفیت آموزش
  • عدم محدودیت زمانی و مکانی
  • امکان تنظیم کلاس و ساعت تدریس
  • او با وجود غیبت از برنامه های آموزشی عقب نمی ماند
  • آموزش رایگان است
  • مناسب برای تمام سنین
  • یافتن مناسب ترین سبک یادگیری انگلیسی

ما چهار سایت برتر برای یادگیری زبان انگلیسی را معرفی می کنیم

در این قسمت از مقاله با بهترین سایت های آموزش زبان انگلیسی آشنا می شوید.

1. محله وحشی

یکی از بهترین سایت های آموزش زبان انگلیسی در ایران فارلین فعالیت های مختلفی دارد. در فرالان می توانید صدها فیلم آموزشی رایگان را هم در سایت و هم در یوتیوب تماشا کنید، هزاران مقاله آموزشی را به 8 زبان به صورت رایگان مطالعه کنید، در کلاس های آنلاین انگلیسی که به صورت تماس صوتی و تصویری برگزار می شود شرکت کنید. مدرک، دروس خصوصی زبان انگلیسی و 7 زبان دیگر، دانلود هزاران کتاب آموزش زبان به صورت رایگان و …

یکی از مزیت های فرالان این است که علاوه بر فیلم های آموزشی رایگان در موضوعات مختلف زبان، آموزش های تصویری رایگان نیز در یوتیوب دارند. البته کلاس های آنلاین یکی دیگر از خدمات سایت feralan.com است.

مزایای:

  • صدها فیلم رایگان در سایت و یوتیوب
  • بیش از هزاران مقاله و کتاب رایگان
  • برگزاری کلاس های آنلاین زبان انگلیسی
  • ارائه مدرک برای دوره های آنلاین زبان
  • برگزاری درس زیر نظر آموزش و پرورش
  • برگزاری کلاس های آنلاین خصوصی به زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ترکی، ایتالیایی، اسپانیایی و روسی
  • در محل شعبه هایی برای برگزاری کلاس های زبان وجود دارد

2. سایت Duolingo

یکی از بهترین سایت های آموزش زبان، سایت معروفی به نام Duolingo است. دروس ارائه شده در این سایت بسیار کاربردی و مفید بوده و از نظر موضوعات به صورت جداگانه ارائه شده است. دانش آموزان پس از یادگیری یک کلمه جدید، آن را چندین بار تکرار می کنند تا امتیاز کسب کنند تا با ادامه تمرین، تلفظ و لهجه آن ها بسیار تقویت شود. این سایت دارای اپلیکیشن اختصاصی می باشد و هزینه شرکت در کلاس های آنلاین زبان رایگان می باشد. برای دسترسی به سایت Duolingo، به duolingo.com بروید.

3. وب سایت شورای بریتانیا

یکی دیگر از بهترین سایت های آموزش آنلاین زبان، سایت شورای بریتانیا است. در این سایت جامع آموزشی، گروه های سنی زبان آموزان به سه گروه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان تقسیم می شوند. در این سایت زبان انگلیسی از طریق پادکست، ویدئو، بازی و سرگرمی به علاقه مندان ارائه می شود. پس از انجام هر کار، بخشی به نام تمرین وجود دارد که می توانید از آن برای مرور آموخته های خود استفاده کنید. قیمت رایگان و اپلیکیشن اختصاصی از دیگر ویژگی های وب سایت شورای بریتانیا است. برای دسترسی به این سایت روی Learnenglish.britishcouncil.org/en کلیک کنید.

4. سایت Englishcentral

سایت Englishcentral به عنوان یکی از بهترین سایت های آموزش زبان معرفی شده است. در سایت سنترال لغات جدید انگلیسی با لغات هم معنی آموزش داده می شود تا بهتر در ذهن دانش آموزان بمانند تا بتوانند همزمان چندین کلمه جدید یاد بگیرند. فیلم های آموزشی نیز در این سایت ارائه می شود و هرکس می تواند با توجه به هدف خود از بین دسته بندی فیلم ها مناسب ترین را انتخاب کند. برخی از دوره های آموزش مرکزی رایگان و برخی دیگر با پرداخت هزینه ارائه می شوند. این سایت دارای یک اپلیکیشن اختصاصی نیز می باشد. برای دسترسی به وب سایت مرکزی به www.englishcentral.com/videos بروید.

images_1667116038.png

5. سایت عباراتی

آموزش زبان انگلیسی در Phrasemik بسیار نزدیک به آموزش واقعی است. در این سایت دانش آموزان لغات انگلیسی را از طریق جملات و عبارات یاد می گیرند. این جملات و عبارات اصلا رسمی نیستند و همان جملات و عباراتی هستند که در طول روز استفاده می شود. داشتن اپلیکیشن اختصاصی و ارائه آموزش با قیمت رایگان از دیگر امکانات سایت فراسمیک می باشد. برای ورود به سایت به آدرس http://vvv.phrasemik.com/ مراجعه کنید.

نتیجه

در این مقاله پنج مورد از بهترین سایت های آموزش زبان آنلاین را معرفی کرده ایم. آموزش حضوری معمولا خسته کننده تر از آموزش آنلاین است، بنابراین بسیاری از زبان آموزان ترجیح می دهند انگلیسی را به صورت آنلاین از طریق سایت های شناخته شده و قابل اعتماد یاد بگیرند و مهارت های خود را ارتقا دهند. امیدواریم از مطالعه این مقاله بهره کافی را برده باشید.

* این مقاله یک رپورتاژ تبلیغاتی است، سایت شما وستی مسئولیتی در قبال آن ندارد.


بیشتر بخوانید  دعوت از 3 کاراته کار از استان مرکزی در اردوی تیم ملی بزرگسالان - آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *