376 خیریه در استان کرمان راه اندازی شده اند


ایسنا / کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه 376 موسسه خیریه در استان کرمان تاسیس شده اند گفت: “با حمایت کمیته امداد استان کرمان از طریق خیران به 30 درصد سالمندان خدمات ارائه می شود. ”

یحیی صادقی امروز ، سیزدهم ژوئیه گفت که مراکز خیریه در محله ها برای ارتقا the خدمات جامعه هدف و تمرکز بر مساجد ایجاد می شود. قربانیان محله و افراد توسط کمیته امداد پشتیبانی می شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون 376 خیریه در استان کرمان راه اندازی شده است ، گفت: 83 نفر از این خیران در زمینه های اشتغال ، فرهنگ ، مشاوره ، درمان ، غروب آفتاب و مسکن تخصص دارند.

صادقی با بیان اینکه تاکنون 30 درصد افراد مسن با حمایت کمیته امداد استان به موسسات خیریه منتقل شده اند ، افزود: قرار است تا پایان امسال 70 درصد سالمندان به موسسات خیریه منتقل شوند “

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان اهداف خیران را تشریح کرد و گفت: خیران برای نهادینه سازی فرهنگ خیرات و امور خیریه به عنوان یک محله ، شناسایی خیران و محلات نیازمند ، ارائه خدمات به نیازمندان از طریق کمک های مردمی در خانه و گسترش ارتباطات بین مردم در محله ها شروع شد تا مردم بتوانند به طور داوطلبانه به نیازمندان خدمت کنند.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  بحران آب و آتش در آمریکای غربی شدت گرفت

دیدگاهتان را بنویسید