35 کیلومتر خط لوله انتقال آب کشاورزی در استان مرکزی ساخته شده است – اخبار مرکزی – اخبار استانها تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب دلیجانسرهنگ محمد گودرزی ، در مراسم اعزام تانکر آب سپاه در روستاهای دلیدجان ، با تمجید از سپاه و بسیج استان اظهار داشت: به ویژه در مناطقی که کمبود آب دارند کار خواهد کرد.

وی افزود: عزم سپاه و بسیج برای حل مشکلات کمبود آب در روستاهای استان مرکزی جدی است و با توجه به جلسه ای که با فرماندهان شهرستان سپاه در استان مرکزی داشتیم ، تأکید شد که از همه ظرفیت ها در این جهت “در سال های اخیر ، تأمین نیازهای اساسی کشور و دستیابی به خودکفایی جامع ، که علاوه بر ظرفیت علمی و تحقیقاتی برای ایجاد زیرساخت ها ، اقدامات جهادی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

گودرزی گفت: یکی از اولویت های مهم بسیج سازندگی استان مرکزی در سال های اخیر اجرای پروژه های مربوط به آب در دو بخش آب آشامیدنی و کشاورزی برای تأمین نیاز مناطق کم درآمد و روستاها است.

وی ادامه داد: سال گذشته با کمک گروه های جهادی بیش از 35 کیلومتر آب کشاورزی ، 25 کیلومتر خط لوله و در مجموع 30 هزار متر مکعب استخر ذخیره آب کشاورزی با مشارکت دهیاران ساخته شد که مهمترین هدف تأمین آب. “و حفاظت از این سرمایه ارزشمند بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله در استان مرکزی با اشاره به فعالیت های بسیج سازندگی در استان مرکزی گفت: با اجرای پروژه های مربوط به آب از بسیج سازندگی می توان به طور متوسط ​​جلوگیری کرد 28 درصد آب در مناطق پروژه هدر می رود. کار می کند.

بیشتر بخوانید  طالبان: افغان ها باید از فرودگاه کابل محافظت کنند نه از ترکیه

وی افزود: مردم در روستاها و مناطق محروم مستحق خدمات بدون مزد هستند زیرا آنها در هر شرایطی برای انقلاب تلاش کردند و وفاداری خود را به نظام اسلامی ثابت کردند و امروز سپاه و بسیج به عنوان مددکاران مردم تمام تلاش خود را برای حل مشکلات به کار می گیرند. “حاکمیت انقلابی و کار جهاد راه حل مشکلات فعلی است که اگر مردم با مسئولان همکاری کنند قطعاً حل خواهد شد.

گودرزی گفت: در هنگام بازدید از برخی از روستاهای شهرستان دلیجان ، بسیج سازندگی با کمک سپاه شهرستان دلیجان از تمام توان خود برای تأمین آب شرب و کشاورزی روستاها و کلیه امکانات لازم از جمله تانکرهای آب و جهادی استفاده می کند. این ارتباط یک کار تمام شده است و امیدواریم که مشکلات کمبود آب در اسرع وقت برطرف شود.

وی ادامه داد: در فاز اول آبرسانی با کمک سردار کریمی فرمانده سپاه روحلا در استان مرکزی مخازن آب به روستاهای کلاهار و مازوز دلیجان اعزام شدند که با آب آشامیدنی و آبیاری درختان روبرو هستند. .

انتهای پیام / 711 / ز

دیدگاهتان را بنویسید