مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

34 حکم زندان جایگزین به نفع بازداشت شدگان صادر شد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مهرعلی آگوگیان ، مدیرکل کمیته امداد قزوین گفت: یکی از رویکردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) استفاده از توانایی های مختلف برای خدمت به نیازمندان و نیازمندان است.

آگوگیان افزود: یکی از ظرفیت هایی که طی یکی دو سال اخیر ایجاد شده است استفاده از ظرفیت قانونی گزینه های مجازات حبس به نفع بازداشت شدگان و کمک به خانواده های نیازمند است.

مدیرکل کمیته همیاری قزوین افزود: به منظور بهره مندی خانواده های ولی نعمت با حمایت این نهاد از این ظرفیت ، تفاهم نامه همکاری با دادگستری استان قزوین و قضات محترم در استان در قزوین با شرایط محکوم به امضا رسید و نوع جنایت جایگزین زندان است تا به خانواده های نیازمند کمک کند.

وی ادامه داد: در سه ماهه نخست امسال 34 رأی به ارزش 208 میلیون تومان صادر شده است كه برای محرومان و نیازمندان هزینه شده است ، در حالی كه آرا cast صادر شده در هر حوزه قضایی برای نیازمندان همان منطقه هزینه شده است.

حق گویان اعلام کرد: 10 رأی در قزوین ، 6 رأی در تاكستان ، 10 رأی در بوئین زهرا ، یك رأی در آوج ، دو رأی در آبیك ، یك رأی در خرمدشت و چهار رأی در حوزه آبگرم صادر شد.

وی توضیح داد: از آرا cast داده شده ، دو رأی خدمات عمومی رایگان است ، دو رأی مربوط به تحویل غذا ، یک رأی مربوط به کالاهای مورد نیاز مشتریان ، یک رأی مربوط به خرید تبلت دانشجویی و 28 رأی مربوط به کمک مالی به آنها است. نیازمند

بیشتر بخوانید  حلول ماه شوال ۱۴۰۱ ❤️ استهلال ماه شوال ۱۴۰۱ ❤️ رویت ماه شوال 1401 – ایران چطور

مدیرکل کمیته همیاری استان قزوین یادآور شد: کمیته همیاری امام خمینی (ره) علاوه بر استفاده از این ظرفیت ، از همکاری وکلای خیرخواه برای ارائه خدمات کمک حقوقی به موکلین در مواردی استفاده می کند تا حق آنها نقض نشود.

48

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *