338 پروژه در استان اصفهان افتتاح شد



به گزارش ایرنا ، ولی الله نصر روز سه شنبه مصادف با هفته سعادت ، در جلسه مشترک با فرمانده و مدیر عقیدتی و سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در اداره رفاه اجتماعی اصفهان ، افزود: “36 پروژه مسکن برای مشتری و 298 پروژه اقتصادی در هفته رفاه مورد استفاده قرار می گیرد این در حومه بود.

وی گفت: در این هفته 2 مرکز مشاوره ، یک آموزشگاه رانندگی و یک اتوبوس ویژه معلولان سازگار به بهره برداری رسید.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در خصوص ساخت مسکن برای مددجویان این سازمان گفت: پروژه مسکن مددجویان با نیازهای ویژه خانواده های دارای دو معلولیت با همکاری بنیاد انجمن خیرین مستضعف و مسکن ساخته می شود.

وی با اشاره به برنامه اشتغال برای افراد معلول و کمک به خودکفایی آنها گفت: “برخی از مشتریان فرصت هایی را برای کار با توانایی های فردی خود ایجاد کرده اند و در برخی از پروژه های اشتغالزایی سرمایه گذار بخش خصوصی تعدادی از نامزدها را با توجه به توانایی ها و شرایط کار آنها. “گرفت.

نصر یادآور شد: سازمان تأمین اجتماعی یک میلیارد ریال تسهیلات بانکی و معافیت حق بیمه فرد معلول در نظر گرفته است تا بخشی از ناکارآمدی این مشتری را برای کارفرما جبران کند.

وی با اشاره به اجرای دوره های توانمندسازی اجتماعی و ارائه خدمات مشاوره ای برای مردم گفت: این برنامه برای نیروهای مسلح در یگان های نظامی مانند منطقه پدافند هوایی ارتش برنامه ریزی و اجرا می شود كه دستاوردهایی نیز داشته است.

فرمانده مرکز دفاع هوایی شهید نصر اصفهانی نیز بر لزوم ارتقا quality کیفیت زندگی مردم تأکید کرد و گفت: آسیب های اجتماعی و توسعه فناوری زندگی مردم را تحت تأثیر قرار داده و گاهی تهدیدی برای زیست اجتماعی است اما برگزاری سمینارها و دوره های آموزشی در زمینه توانمند سازی مدیریت این آسیب ها نقشی داشت.

بیشتر بخوانید  بهترین دستور برای درست کردن بستنی سنتی زعفرانی این هست که میگم! | طرز تهیه بستنی سنتی زعفرانی +ویدئو

سرتیپ علی حدادی سامانی افزود: افزایش دانش و مهارت های زندگی جوانان این گروه را از آسیب ها و مشکلات محافظت می کند و دوره های آموزشی در واحدهای نظامی تحت نظارت پدافند هوایی با حضور کارشناسان برگزار می شود.

در بخشی از این نشست ، مدیر عقیدتی و سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با اشاره به موضوع آموزش مهارت های اجتماعی و ایجاد شغل کارکنان ، یادآور شد: “هدف از خدمت سربازی و از طریق دوره های آموزشی ، فرصت ها برای جوانان طراحی شده است. زندگی از این امر سود می برد.

حجت الاسلام والمسلمین سید جیانمراد موسوی ادامه داد: تفاهم نامه مشترک با سازمان ها در زمینه مهارت و کارآفرینی امضا شده است که فرصتی برای ارتقا سطح دانش و کاهش آسیب های اجتماعی است.

به گزارش ایرنا ، جلسه مشترک مدیرکل و معاون بهزیستی استان اصفهان و فرمانده و مدیر عقیدتی و سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی به مناسبت هفته رفاه و در آستانه عید سعید قربان برگزار شد. و دهمین سالگرد

هفته سعادت از 13 ژوئیه آغاز شد و تا 29 ام ادامه داشت.

دیدگاهتان را بنویسید