32 برنامه در هفته عفاف و حجاب در گلستان پخش می شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با شهردار بیانیه: به مناسبت هفته عفاف و حجاب ، 32 عنوان برنامه مهم در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در شهرهای استان گلستان برگزار می شود.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان افزود: این برنامه برای پاسداشت شهدای مسجد گوهرشاد و هفته عفاف و حجاب با حضور زنان فرهیخته ، تشکل های مذهبی ، شبکه تبلیغی ، جنبش زنان برای پیشرفت و قرآن و م institutionsسسات و مراکز فرهنگی. “زنانی از سرویس تبلیغات اسلامی گلستان برگزار می شوند.

وی ادامه داد: حفظ و تحقق گفتمان حجاب و عفاف ، امنیت روانی جامعه ، آرامش و تحکیم خانواده را تضمین می کند و دستاوردهای ارزنده ای برای تعالی و سلامت جامعه خواهد داشت.

دیلمی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب مربوط به یک روز یا هفته خاصی نیست ، افزود: عفاف و حجاب به یک چیز مستمر و دائمی تعلق دارد و به همه روزها ، ساعت ها و لحظه ها تعلق دارد ، زیرا ریشه و زخم بسیاری از بیماریهای اجتماعی جامعه. “اسلام ما مقابله با ارزش ها است ، به ویژه با تأکید بر عفاف و حجاب و تحکیم بنیان های خانواده.

وی در این هفته با بیان مختصر عناوین برنامه های عفاف و حجاب گفت: برگزاری همایش منطقه ای عفاف و حجاب ، جشنواره حجاب ، اهدای بسته های فرهنگی و معنوی ، سمینار ، دیدار با خانواده شهدا ، ایجاد محتوای مجازی ، تشکر از بانوان که گفتمان حجاب و عفاف ، فضای تبلیغاتی ، غبارروبی مزارات شهدا ، پیاده روی ، ایستگاه های عفاف و حجاب ، نمایشگاه ، مسابقه ، بسته فرهنگی ، اسکن گفتار ، گفتمان مذهبی ، جشن کودک و نوجوان ، تریبون و بحث آزاد را ترویج می دهند منبر مجازی ، صندلی تلاوت ، جمع آوری قرآن ، جشن ، آموزش تخصصی برش و دوخت چادر در شبکه های اجتماعی ، رسیدگی به شبهات در مورد عفاف و حجاب و درخواست در زمینه عفاف و حجاب در فضای مجازی و … این روزها از جمله موضوعات اجرایی خواهد بود.

بیشتر بخوانید  انهدام باند قاچاق اسلحه در دلوران / دستگیری 8 قاچاقچی

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به سیاست ها و برنامه های فعلی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان در زمینه عفاف و حجاب گفت: استفاده مداوم از ظرفیت 200 روحانی از شبکه تبلیغ ، گفتمان سمینارها و نخبگان دانشگاهی و مشاوره های حضوری ، سمینارهای تقویت خانواده ، نمایشگاه دائمی و فروشگاه عفاف و حجاب از جمله خدمات م ofثر این اداره در ارتقا level سطح عفاف و حجاب جامعه اسلامی در طول سال است.

دیدگاهتان را بنویسید