31 بیمار عروق کرونر در بیمارستان های زنجان بستری شدند



به گزارش سلام نو، مشود تگیل روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه روز گذشته هیچ موردی از فوت ناشی از کرونا در این استان ثبت نشد، اظهار کرد: بر این اساس مجموع جان باختگان این بیماری یک هزار و 914 نفر است. «مردم آمده اند.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون تعداد مبتلایان مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این استان به 158 هزار و 801 نفر رسیده است که 2 نفر مربوط به روز گذشته است.

این مسئول تاکید کرد: استان ها باید توجه داشته باشند که رنگ تاج استان ها قابل تغییر است، هرگونه عادی سازی و بی توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند وضعیت نامطلوبی ایجاد کند.

تقیلو خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استان، تعداد کل مبتلایان به این بیماری و تمامی موارد مثبت بر اساس یافته های آزمایشگاهی به 173 هزار و 154 نفر رسیده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: بر اساس گزارش های اعلام شده، تعداد بستری های مثبت تاکنون بر اساس یافته های آزمایشگاهی در استان زنجان به 14 هزار و 353 نفر رسیده است که از این تعداد 12 هزار و 435 نفر ترخیص شدند. پس از بهبودی از بیمارستان “

وی خاطرنشان کرد: آمار تجمعی بیماران بستری در بیمارستان های استان زنجان با احتساب بیماران قطعی و مشکوک به 39 هزار و 494 نفر رسید.

بیشتر بخوانید  اگر ماه یک سیاره است چرا در مدار کهکشان نیست

دیدگاهتان را بنویسید