مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

300 مورد تاج نوع دلتا در استان ماركازی شناسایی شده است

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



یاسر گوربانی جمعه شب در مصاحبه با ایرنا افزود: بر اساس نتایج آزمایشگاه ، بیش از 45 درصد نمونه های مثبت ویروس کرونا در استان مرکزی در این مدت از نوع دلتا بوده است.
وی ادامه داد: شناسایی این تعداد از بیماران مبتلا به دلتا کوید 19 در استان نشان دهنده گردش خون بالا و میزان انتقال این نوع بیماری است و افراد باید طبق دستورالعمل های بهداشتی نسبت به سلامتی خود و شهروندان بسیار حساس باشند. “
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت که تاج دلتا اساساً از سایر گونه های قبلی تاج مسری است. وی گفت: به گفته کارشناسان ، هر فردی که ویروس دلتا داشته باشد می تواند حداقل در معرض اولیه بین 8 تا 12 نفر را آلوده کند.
قربانی اظهار داشت: با توجه به افزایش تعداد بستری در استان و ظرفیت محدود خدمات در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان در حال تکمیل است ، باید احترام به مراکز بهداشتی و درمانی بسیار رعایت شود.
وی افزود: بر اساس آخرین طرح رنگی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، سه شهر خمینی ، محلات و دلیدجان در لیست مناطق قرمز و شهرهای اراک ، ساوو ، زرندی ، شازند ، فراهان و هونداب قرار دارند. به رنگ نارنجی و کمیجان و آشتیان به رنگ زرد هستند.
استان مارکازی دارای 12 شهر و یک میلیون و 440 هزار نفر جمعیت است.

بیشتر بخوانید  بزرگراه خرم آباد - بروجرد بزودی افتتاح می شود
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *