30٪ افزایش مرگ و میر بیش از حد در ایالات متحده – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر به نقل از مدیسون بر اساس داده های اولیه موسسه ملی بهداشت ایالات متحده ، 93 هزار و 331 مورد مرگ بیش از حد دارو در سال 2020 افزایش قابل توجهی از 72151 مورد پیش بینی شده مرگ در سال 2019 را نشان می دهد که 29.4 درصد افزایش دارد.

دکتر “نورا گرگ»، رئیس تیم تحقیقاتی ، در این مربوط به وی گفت: “این بیشترین تعداد قربانیان است.” صلح نشات گرفته از مصرف بیش از حد “عمر مواد بیش از 12 ماه است و بیشترین افزایش از حداقل سال 1999 است.”

اطلاعات جدید از این مرکز نشان می دهد که به ویژه مرگ های ناشی از مصرف بیش از حد مواد افیونی از 50،963 در سال 2019 به 69،710 در سال 2020 افزایش یافته است که حدود 27٪ افزایش داشته است.

در این گزارش آمده است كه مرگ به علت افیون مصنوعی (عمدتا) فنتانیل) و محرکهای روانی مانند خواهد مرد آمفتامین همچنین از 2019 تا 2020 افزایش یافته است. مرگ و میر ناشی از داروهای نیمه مصنوعی مانند مسکن و کوکائین نیز افزایش یافته است.

به گفته محققان ، دوره قرنطینه برای بسیاری از افراد به طرز باورنکردنی نامطمئن و استرس زا است ا و ما شاهد افزایش مصرف مواد مخدر ، مشکلات دسترسی به درمان های نجات دهنده زندگی برای اختلالات سو abuse مصرف مواد و افزایش غم و اندوه هستیم. خشمگین مرگ ناشی از اردوزا Са.

مطابق با گرگعواملی غیر از وووید او همچنین در این روند صعودی نقش داشت و. “در سال گذشته ما شاهد افزایش ناآرامی های اجتماعی بوده ایم صبح که منجر به افزایش اضطراب عمومی شد زیرا افراد بیشتر در معرض تصاویر خشونت قرار دارند زيز اخبار و»

بیشتر بخوانید  ابزار چند نفره راه اندازی شده است!

دیدگاهتان را بنویسید