3 کشته و زخمی در تیراندازی در هوستون


به گزارش گروه بین الملل فارس ، حداقل سه نفر پنجشنبه شب (به وقت محلی) در رستورانی در هوستون تگزاس به ضرب گلوله کشته شدند که منجر به کشته شدن دو نفر شد.

طبق گزارش هوستون کرونیکل ، شخص سوم مجروح و او به بیمارستان رفت. گفته می شود یکی از کشته شدگان این تیراندازی مظنون بوده است.

به گزارش آژانس اسپوتنیک ، پلیس شهر عکسی از اتومبیل های پلیس در محل حادثه منتشر کرد که برای تحقیقات ارسال شد.

رسانه های محلی مرتبط با شبکه آنوبیس به نقل از یک افسر پلیس هوستون گفتند که مظنون قبل از شلیک به خود یک زن و مرد را هدف گلوله قرار داد. مهاجم و مرد تیرانداز در صحنه کشته شدند اما این زن که از ناحیه پا مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد.

پلیس در حال بررسی تیراندازی است و در حال بررسی صحنه است. هنوز انگیزه تیراندازی مشخص نیست.

چند روز پیش ، در حادثه تیراندازی در فورت ورث ، تگزاس ، حداقل هشت نفر کشته شدند.

به گزارش هیل نیوز ، هشت نفر روز دوشنبه حوالی ساعت 1:30 به وقت محلی در یک کارواش در جنوب غربی فورت ورث زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

جریان آزاد اسلحه در ایالات متحده منجر به خشونت روزانه اسلحه در سراسر کشور می شود و برخی جان خود را از دست می دهند ، اما لابی اسلحه در ایالات متحده چنان قدرتمند است که کنگره هنوز در آن شرکت نکرده است. برای محدود کردن حملات اسلحه در این کشور اقدام عینی کنید

بیشتر بخوانید  داستانی درباره تاریخ بدون روتوش - ایسنا

نتایج یک مطالعه اخیر در ایالات متحده افزایش چشمگیر تقاضا برای سلاح در این کشور را نشان می دهد. یک مطالعه مشترک توسط دانشگاه های شمال شرقی و هاروارد نشان داد که یک پنجم خریداران اسلحه برای اولین بار در سال گذشته این کار را انجام داده اند.

این مطالعه همچنین نشان داد که تعداد کل دارندگان اسلحه و تعداد شهروندان آمریکایی که سلاح گرم خریداری کرده اند افزایش یافته است. بر اساس این گزارش ، هفده میلیون آمریکایی سال گذشته سلاح خریداری کرده اند که بیش از 5 درصد نسبت به سال 2019 افزایش یافته است.

سایر مطالعات اخیراً منتشر شده نشان می دهد که بین سالهای 2000 و 2016 ، نزدیک به 550،000 نفر به دلیل جراحات وارده در حملات مسلحانه در بیمارستان بستری شده اند. این میزان خشونت مسلحانه سالانه میلیاردها دلار برای سیستم بهداشتی و درمانی آمریکا هزینه دارد.

مقایسه آمار خشونت با اسلحه بین ایالات متحده و بقیه جهان ، ایالات متحده را به یک کشور بسیار استثنایی تبدیل می کند: این کشور نسبت به سایر کشورها در جهان ، تیراندازی های خشن بیشتری دارد. اگرچه ایالات متحده حدود 5 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهد ، اما تقریباً 31 درصد از افرادی را که مرتکب قتل عام می شوند ، تشکیل می دهد.

علاوه بر این ، آمارهای سرویس تحقیقات کنگره نشان می دهد که آمریکایی ها حدود نیمی (48٪) از 650 میلیون سلاح غیرنظامی جهان را در اختیار دارند.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید