3 نفر را از آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی نجات دهید



سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران گفت که سه نفر پس از آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی نجات یافته اند.

سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا ، اظهار کرد: ساعت 1:30 بامداد امروز آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در بلوار نبراد ، میدان یکم مکدات رخ داد و به سامانه 15 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گزارش شد. بلافاصله پس از آن ، دو ایستگاه به همراه یک نردبان هیدرولیکی و یک وسیله نقلیه حامل تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: صحنه آتش سوزی یک ساختمان آپارتمانی پنج طبقه بود. آتش سوزی در یکی از اتاق خواب های ساختمان آپارتمانی در طبقه اول آغاز شد و به اتاق های نشیمن همسایه گسترش یافت.

ملکی گفت که آتش به بالکن طبقه بالا سرایت کرده و در آستانه گسترش به بلوک فوقانی است. دود بسیار غلیظی کل ساختمان را فرا گرفته بود. ساختمان از یک طرف رو به حیاط پشتی و از طرف دیگر به راهرو بود.

وی گفت که برای نجات مردم از طریق آسانسور دسترسی وجود ندارد. اگرچه آتش نشانان همزمان با نردبان هیدرولیکی چند نفر را از پنجره ها بیرون کشیدند ، اما تعدادی دیگر در داخل ساختمان محبوس بودند. آتش نشانان هنگام اطفا حریق برای نجات افراد محبوس شده در داخل ساختمان وارد ساختمان شدند.

ملکی افزود: سرانجام آتش نشانان چهار نفر را از این ساختمان تخلیه کردند.

وی گفت: “آتش نشانان توسط آتش نشانان خاموش شدند و از گسترش بیشتر جلوگیری شد.”

ملکی گفت: “مردم در جلوی بالکن خود نرده نصب می کنند تا غریبه ها را از این کار دور کنند.” اما این نرده ها باید باز شوند.ساختمان آتش نشانی تأکید می کند که نگهبانان باید باز باشند تا در صورت نیاز به عملیاتی بتوان آنها را باز کرد.

بیشتر بخوانید  نامه‌ به وزیر اقتصاد برای لغو محدودیت جدید بیمه شخص ثالث

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید