مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

3 زن توزیع کننده هروئین دستگیر شدند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سرهنگ ضرغام آذین گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه با قاچاقچیان و سوداگران از فعالیت یک باند زن که اعضای آن اقدام به توزیع هروئین در سطح شهرستان می کردند. با این خبر تحقیقات او را در این زمینه آغاز کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از انهدام باندی متشکل از دو خواهر و یکی از خواهران که اقدام به توزیع هروئین می کردند خبر داد.

سرهنگ ضرغام آذین در این خصوص گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ از فعالیت یک باند زن که اعضای آن اقدام به توزیع هروئین در سطح شهرستان می کردند، اطلاع پیدا کردند. این در میدان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده مشخص شد اعضای این باند اقدام به توزیع هروئین در منطقه هرندی می کردند، گفت: هماهنگی های لازم با مقام قضایی برای دستگیری این افراد و ماموران در اقدامی برای دستگیری اعضای این شهرستان انجام شد. این باند که شامل سه زن بودند، اقدام کردند. همچنین در بازرسی از محل دستگیری آنها 2400 گرم هروئین و 270 میلیون ریال وجه نقد کشف و ضبط شد.

آذین با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: دو خواهر و یکی از خواهران جاری از اعضای این باند بودند که مورد بازجویی قرار گرفتند و به جرم فروش مواد مخدر اعتراف کردند. همچنین در تحقیقات تکمیلی مشخص شد این افراد تحت عنوان اجاره منزل مسکونی در محدوده دروازه گر مرتکب اعمال مجرمانه شده اند.

بیشتر بخوانید  گروگان گرفتن زوج جوان در حوالی شیراز

به گفته رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، برای هر سه زن دستگیر شده پرونده تشکیل و این افراد برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *