292 بیمار کرونر جدید ثبت شده در استان سمنان / 4 نفر فوت کردند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشترآمارهای ارائه شده توسط دانشگاه های سمنان و شاهرود نشان می دهد که در 24 ساعت گذشته (پایان روز سه شنبه) ، چهار بیمار کرونیایی در استان پس از شیوع بیماری بیماران کرونیایی در استان جان خود را از دست داده اند. ، به 1،171 رسید.

طی 24 ساعت تا به امروز ، 292 مورد جدید بیماری کرون در استان سمنان شناسایی شده است.همچنین آمار نشان می دهد تعداد بیماران بستری در این استان به 404 نفر رسیده است که دو برابر تعداد ارائه شده در دو هفته گذشته است.

از ابتدای منقل وووید تاکنون 45 هزار و 641 نفر در استان سمنان به این بیماری مبتلا شده اند که از این تعداد 34 هزار و 327 نفر به صورت سرپایی فوت کرده و یا جان خود را از دست داده اند و 11 هزار و 925 نفر نیز از بیمارستان بستری شده و مرخص شده اند.

تاکنون 40 بیمار کرون نیز از بیمارستانی در استان سمنان مرخص شده اند.

بر اساس آخرین طرح رنگ ویروس کرونا، شهرهای سمنان و گرمسار ، شاهرود ، دامغان و میامی و همچنین مهدی شار در وضعیت قرمز و یک هشدار جدی برای دو شهر دیگر ، یعنی. قرمز و آرادان آنها به رنگ زرد هستند.

رعایت فاصله اجتماعی ، الزامات بهداشتی ، شستن دست ، پرهیز از اجتماعات و مهمانی ها توصیه مهمی به متخصصان بهداشت از استان سمنان به مردم است.

استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی در سمنان و شاهرود است تاج پادشاهی در واقع ، استان مجموعه ای از داده های ارائه شده توسط این دو دانشگاه است.

بیشتر بخوانید  ایالات متحده چندین فرد و نهاد سوری را در لیست تحریم ها قرار داده است

دیدگاهتان را بنویسید