مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

25 موسسه خیریه تخصصی در زنجان فعالیت می کنند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره فعالیت 139 مرکز خیریه در قالب وی کاملاً داوطلبانه و مردمی ، با مدیریت مردم و خیرین متمرکز در مساجد و زیر نظر این نهاد ، اعلام و اظهار داشت: این مراکز فرهنگ مهربانی و احسان را در جامعه و هر جامعه ای که به مهربانی و حسن نیت مسلح باشد ، ترویج می دهند. از آسیب در امان باشید.

صفری گفت 25 موسسه خیریه تخصصی همچنین در زمینه های مسکن ، اشتغال ، ایتام و خیرین ، کمک های اسلامی ، آموزش حرفه ای ، مشاوره و آموزش فرهنگی در استان فعالیت می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه ارائه خدمات هدفمند به نیازمندان و توسعه خدمات داوطلبانه از اهداف توسعه و تأسیس موسسات خیریه جدید است ، گفت: مراکز نیکوکاری در استان باید افزایش یابد به مرکز 172.

وی گفت: كمیته پشتیبانی بال عاطفی و مهربانی سیستم است و بر این اساس ، توجه به ارتقا شاخص های خدمات ، به ویژه تأمین توانمندی به افراد نیازمند به منظور احترام و تکریم جامعه ، اولویت اصلی است. این موسسه نوآوری در کار ، حضور میدانی و عملیاتی ، تفکر ، تفکر ، تلاش و فعالیت جهاد در عمل ، اخلاص در عمل و برنامه محوری در اجرای مأموریت سازمانی از دیگر شاخص های مورد انتظار عوامل این نهاد در زمینه خدمت به خانواده هایی که پایدار هستند و باید مورد توجه قرار گیرند

صفری با تأکید بر اینکه محدودیت ها نباید مانع ارائه موثر خدمات به خانواده های تحت حمایت شود ، ادامه داد: ایجاد فرصت های جدید در زمینه حمایت از خانواده ها با استفاده از ظرفیت افراد ، آوردن افراد به محل خدمات میانجیگری به افراد نیازمند و استفاده مناسب ظرفیت “سایر ترتیبات در کار کمیته امداد ، همراه با جهش در خدمات به مددجویان تحت حمایت و کلاسهای نیازمند از طریق استفاده از ظرفیتهای داخلی ، باید یکی از اولویتهای اصلی کارگزاران این نهاد الهی و انقلابی باشد.

بیشتر بخوانید  انتقاد کیهان از سازمان آب: عمدا فشار آب را کم می‌کند | تنها روش صرفه‌جویی را قراردادن یک آجر در فلاش ‌تانک دستشویی می‌داند

انتهای پیام / 73005 / ق


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *