25٪ یهودیان آمریکایی: اسرائیل آپارتاید است


به گزارش گروه بین الملل فارس ، همزمان با حرکات آشکار و پنهان رژیم صهیونیستی برای تقویت نفوذ خود در کاخ سفید و کنگره آمریکا ، انتشار نتایج نظرسنجی از یهودیان آمریکا درباره نحوه نگاه آنها به رژیم صهیونیستی خبرساز شد.

بر اساس گزارشی در سایت صهیونیست ها ، “سندیکا جویش نیوزیک نظرسنجی اخیر نشان می دهد که یک چهارم یهودیان آمریکایی معتقدند که اسرائیل رژیم آپارتاید است که روز چهارشنبه (امروز) منتشر شده است.

این نظرسنجی توسط بنیاد یهودی رأی دهندگان آمریکایی از 28 ژوئن تا اول ژوئیه انجام شده و از آن پرسیده شده است “آیا اسرائیل کشور آپارتاید است؟”

25 درصد یهودیان آمریکایی اظهار داشتند که معتقدند اسرائیل یک رژیم آپارتاید است.

52 درصد یهودیان آمریکایی در مورد اینکه اسرائیل آپارتاید را یک عمل ضد یهودی خواندند اختلاف نظر ندارند ، 28 درصد معتقدند که این یهودی ستیزی است و 24 درصد می گویند که اسرائیل را آپارتاید نمی دانند ضد یهودی است.

یکی از نکات مهم این نظرسنجی ، س Jewsال یهودیان آمریکایی در مورد مقایسه رژیم صهیونیستی با فلسطینی ها با نژادپرستی در ایالات متحده بود.

34٪ از یهودیان آمریکایی می گویند که آنها اعتقاد دارند این گفته درست است: “نگرش اسرائیل نسبت به فلسطینی ها شبیه نژادپرستی در ایالات متحده است.”

بیست و دو درصد از یهودیان آمریکایی در نظرسنجی اظهار داشتند که آنها معتقدند “اسرائیل علیه فلسطینی ها نسل کشی می کرد”. طبق این نظرسنجی ، 20٪ از یهودیان آمریکایی اعتقاد ندارند که تل آویو علیه فلسطینی ها نسل کشی می کند.

بیشتر بخوانید  برگزاری مجمع عمومی فدراسیون توپ چوب آسیا با حضور نماینده ایران - اخبار ورزشی - اخبار ورزشی تسنیم

نه درصد از یهودیان آمریکایی در این نظرسنجی گفتند “اسرائیل حق وجود ندارد” ، اما 67 درصد مخالف بودند. که آنها آن را “یهودی ستیزی” خواندند.

شصت و دو درصد از یهودیان آمریکایی در پاسخ به یک نظرسنجی گفتند که آنها “وابستگی عاطفی” به رژیم صهیونیستی دارند.

از یهودیان آمریکایی سال شد که کدام گروه ها بیشتر به عنوان منابع اصلی یهود ستیزی نگران هستند.

در پاسخ به این س ،ال ، 61٪ اظهار داشتند که بیشترین نگرانی را در مورد افراد و گروههای وابسته احزاب و سازمانهای راست دارند و 22٪ نیز احزاب و گروههای چپ را عامل اصلی نگرانی می دانند.

12 درصد از یهودیان آمریکایی اظهار داشتند که نگران یهودستیزی در دو حزب راست و چپ هستند.

س aboutال در مورد قیاس اجرا جو بایدن رئیس جمهور فعلی ایالات متحده با دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق بخش دیگری از نظرسنجی بنیاد رأی دهندگان یهودی را تشکیل می دهد.

هشتاد درصد یهودیان آمریکایی اظهار داشتند که از عملکرد بایدن به عنوان رئیس جمهور ابراز رضایت می کنند و 74 درصد اظهار داشتند که عملکرد وی در درگیری های اسرائیل و فلسطین را تأیید می کنند.

64 درصد یهودیان آمریکایی اظهار داشتند که بایدن را به “یهودستیزی” به دونالد ترامپ ترجیح می دهند.

63 درصد از یهودیان آمریکایی اظهار داشتند که فکر می کردند جو بایدن در درگیری های اسرائیل و فلسطین عملکرد بهتری از دونالد ترامپ داشته است.

نظرسنجی بنیاد رأی دهندگان یهودی در چارچوب تشدید اظهارات آمریکا علیه تل آویو پس از جنگ 12 روزه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه انجام شد.

بیشتر بخوانید  بورس امروز هم صعودی شد | کانال ۲.۳ میلیونی فتح شد

الكساندیا اوكاسیو كورتس از مواضع جو بایدن در مورد جنگ 12 روزه انتقاد كرد: “رئیس جمهور می گوید اسرائیل حق دفاع از خود را دارد ، اما آیا فلسطینیان حق زنده ماندن را دارند؟” “رژیم های آپارتاید دموکراتیک نیستند.”

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید