205 بیمار جدید مبتلا به بیماری عروق کرونر در کرمانشاه شناسایی شده اند



مهدی محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در حال حاضر 393 بیمار مبتلا به کوید 19 در این استان بستری هستند که این تعداد نسبت به روز گذشته سه نفر بیشتر است.

کرمانشاه ، رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا در دانشگاه علوم پزشکی ، یادآور شد که در 24 ساعت گذشته 130 نفر در مراکز درمانی استان بستری شده اند و 126 نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شده اند.

شهر کانگورو در ایالت سرخ کرونا قرار داشت

کرمانشاه ، رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت تاج دانشگاه علوم پزشکی ، گفت: طبق طرح رنگ جدید وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، شهر کنگاوارو از زرد به قرمز تغییر یافته است (تیر 15)

محمدی »افزود: طبق طرح جدید رنگی شهرستان گیلانغرب ، اوضاع از قرمز به نارنجی تغییر یافت.

وی گفت: شهرهای کرمانشاه ، اسلام آباد غرب ، سرپل ذهاب ، گیلان غرب ، سنقر و کلیایی ، هرسین ، قصرشیرین ، جوانرود ، پاوه و صحنه در حال حاضر به رنگ نارنجی هستند.

وی افزود: بر اساس این گزارش ، سه شهر باباچانی ، دالاهو و روانسر نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

به گزارش ایرنا ، طرح محدودیت و ممنوعیت تردد خودروها به این شهر مطابق مصوبات ستاد ملی تاج ادامه خواهد داشت و مجوزهای ترافیکی برای سفرهای لازم از طریق استانداری صادر می شود

بر این اساس ، ورود اتومبیل های شخصی با شماره ثبت خارجی به شهرهای گروه های قرمز و نارنجی و همچنین عزیمت خودروهای دارای شماره ثبت محلی از این شهرها ممنوع است.

بیشتر بخوانید  فال روزانه جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳

ترافیک از شهرهای گروه زرد به سایر شهرهای گروه زرد نامحدود است ، اما محدودیت ترافیک شبانه از ساعت 22:00 تا 3:00 همچنان برقرار است و اعمال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید