2043 / شهید هودابهش کلهوری: فرمایشات مقام معظم رهبری را از صمیم قلب بپذیرید


به گزارش خبرگزاری فارس همدان ، شهید؛ شهود عرفانی و نقش همه چیز را شاهد باشید حالت خوبه او در چهار فصل جهان ظاهر شد و چشمهای ستارگان را در آسمان روشن کرد ، ققنوس از هشت آسمانی که هفت آسمان را مسحور خود کرد ، همان معشوقی که در وادی مقدس عشق پرواز کرد و فرشتگان را نوازش روح کرد .

ما می خواهیم هرشب را با نام و یاد این ستاره ها سپری کنیم و با برکت و کمک این عرفای دوست داشتنی کار را شروع کنیم. بگذارید این ادای احترام دینی به این همه شجاعت ، رشادت ، مبارزه و شجاعت باشد …

تبریک به شهید ما هداباحش کلوهری:

به نام خدا

سلام بر رهبر کبیر انقلاب و خانواده شهدا و شهید ملت ایران.

پدر و مادر عزیزم ، احساس می کنم کشته می شوم و ممکن است فرصتی دیگر برای دیدن شما و صحبت با شما پیدا نکنم.

اراده من این است که بعد از شهادتم هرگز گریه نکنم ، زیرا من ، مانند هر مبارز دیگر ، به وظیفه خود در قبال اسلام و میهنم عمل خواهم کرد ، به جز سخنان استاد ما حسین بن علی ، که می گفت کارکنان من ذلت شنیده اند ، بنابراین ما هرگز نباید با تحقیر زندگی کنیم.

من مانند هر رزمنده دیگری راهی را طی می کنم که علی اکبر حسین (ع) طی کرده است. لطفاً بعد از من صبور باشید و هرگز ناراحت نشوید تا خود را در برابر دشمنان اسلام و منافقین توجیه نکنید. لطفاً همیشه سخنان امام را بشنوید و فرامین او را از صمیم قلب بپذیرید و برای خدمت به جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکنید و برادرانم را همیشه به جبهه رفتن تشویق کنید. روح من و سایر شهدا فقط با اعمال شما شاد می شود.

بیشتر بخوانید  مبینا نعمت‌زاده، دارنده مدال المپیک همین امشب دانشجو شد

خداوند شما را به امید پیروزی نهایی حقیقت بر باطل برکت دهد.

انتهای پیام / 89001 /


دیدگاهتان را بنویسید