20 دلیل برای زندگی بیگانه (قسمت دوم)


آیا موجودات فضایی از سیاره ما دیدن کرده اند؟ آیا حیات از فضا به زمین منتقل شده است؟ آیا دولت ها با خارجی ها در تماس هستند؟ یا شاید بازیگران دیگری در معادلات بین المللی هستند که ما از آنها بی خبریم! در ادامه قسمت اول 10 دلیل دیگر برای وجود حیات فرازمینی شواهد دیگری از موجودات فضایی را به شما نشان خواهیم داد با ما همراه باشید.

10. سیگنال های رادیویی SETI

ستیبیگ

مقاله مرتبط:

در سال 2003، اخترشناسان در طول پروژه جستجوی هوش فرازمینی (SETI) از یک تلسکوپ رادیویی غول پیکر برای مطالعه بخشی از آسمان استفاده کردند که قبلا سیگنال های رادیویی VOV غیرقابل توضیح را در آن پیدا کرده بودند. آنها حتی یک سیگنال رادیویی قوی تر از قبل دریافت کردند.

این سیگنال از ناحیه‌ای از فضا می‌آید که در آن سیاره یا ستاره وجود ندارد و عجیب است که سیگنال با فرکانسی ارسال می‌شود که هیدروژن می‌تواند جذب کند، به این معنی که سیگنال بسیار قدرتمند است و می‌تواند مسافت‌های طولانی را طی کند. .

این سیگنال سه بار جداگانه شناسایی شد. برخی از دانشمندان بر این باورند که بازگشت این سیگنال به زمین به این دلیل بود که موجودات متمدن در فضاپیما سعی کردند با آنتن های گیرنده در سیاره ای که به سرعت به دور خود می چرخد ​​و از محل دقیق گیرنده اطلاعی ندارد، ارتباط برقرار کنند. این سیگنال تاکنون قوی ترین دلیل برای SETI برای اثبات وجود تمدن های فرازمینی بوده است.

11. زهره عقرب

9

این تصویر توسط محققی از اتحاد جماهیر شوروی سابق در سال 1982 از سطح زهره گرفته شده است، زمانی که دانشمند روسی لئونید گزنوفومالیتی آن را به عنوان موجودی زنده شبیه عقرب در سطح سیاره توصیف کرد.

این تنها تصویر ارسال شده به زمین است که نوعی ناهنجاری را در سطح سیاره نشان می دهد.

12. نبرد لس آنجلس

14

مقاله مرتبط:

در 24 فوریه 1942، پس از اینکه پرل هاربر به سرعت آسمان را با نورافکن های قدرتمند روشن کرد، صدها مورد مشاهده بشقاب پرنده به پایگاه هوایی در لس آنجلس گزارش شد، از ترس حمله ژاپنی ها.

یک شی ناشناس مشاهده شد و حتی چندین بار با گلوله های ضد هوایی مورد اصابت قرار گرفت اما آسیبی ندید و ناپدید شد.

بیشتر بخوانید  مدارس غیرانتفاعی ابتدایی پسرانه منطقه ۱۵ تهران + آدرس و تلفن

13. متان در مریخ

8

در سال 2004، گروه های مختلف گزارش دادند که مقادیر زیادی گاز متان را در جو مریخ مشاهده کرده اند. این خبر مهم است بدانید که تقریباً تمام متان روی زمین از طریق فعالیت موجودات زنده تولید می شود.

14. سفیر خارجی ها

7

مقاله مرتبط:

در سپتامبر 2010، سازمان ملل متحد، مازلان عثمان، اخترفیزیکدان مالزیایی را به عنوان دستیار دبیرکل سازمان ملل در فضا (UNOOSA) منصوب کرد.

این موقعیت با تمام مسائل فضا از جمله بازدیدکنندگان بیگانه سروکار دارد. برخی بر این باورند که دولت‌ها سال‌ها با بیگانگان در تماس پنهانی بوده‌اند و برخی از فناوری‌های بشر امروزی ممکن است حتی منابع فرازمینی داشته باشند، مانند این که ساخت اولین فضاپیمایی که روی ماه فرود آمد حدود ۵۰ سال طول کشید. حساب نکن.

15. میکروب های بیگانه

1

مقاله مرتبط:

در سال 2002، دانشمندان روسی میکروبی را کشف کردند که می تواند مقادیر زیادی تشعشع را تحمل کند. وجود چنین موجودی در زمین بسیار عجیب است، سطح زمین آلوده به مواد رادیواکتیو نیست و تکامل چنین موجودی با این مقاومت به زمان بیشتری نسبت به زندگی روی زمین نیاز دارد، بنابراین می تواند در خارج از کره زمین رخ دهد.

16. نمونه برداری از بیگانگان

12

تیمی از دانشمندان بریتانیایی بالن هایی را برای مطالعه استراتوسفر جو فرستادند و پس از بازگشت به زمین، یک موجود زیستی کوچک را در آن مشاهده کردند. دانشمندان بر این باورند که این نمونه های تصادفی میکروب ممکن است از فضا به لایه های بالایی جو زمین رسیده باشند.

17. بازی اعداد

13

20 دلیل برای وجود حیات فرازمینی

مقاله مرتبط:

کهکشان راه شیری ما حدود 120000 سال نوری طول دارد و تخمین زده می شود که دارای 400 میلیارد ستاره درخشان باشد. گفته می شود حدود نیمی از این ستارگان حداقل دارای یک سیاره در مدار خود هستند، بنابراین تعداد سیارات چندین برابر تعداد ستاره ها است.

اما این آمار زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید در سال 2001، دانشمندان از نظریه دریک استفاده کردند تا مشخص کنند که هزاران سیاره ممکن است شرایط زندگی مناسبی برای رشد مانند زمین داشته باشند و صدها سال نوری از ما می‌توانیم سیاره‌هایی را پیدا کنیم که می‌توانند زندگی کنند. روی زمین . .

دریک
  • N = تعداد تمدن هایی که در کهکشان ما قابل اتصال هستند
  • * R = میانگین سرعت تشکیل ستاره در سال در کهکشان راه شیری
  • ƒp = بخشی از این ستارگان که ممکن است سیاره داشته باشد
  • نه = تعداد متوسط ​​سیاراتی که به طور بالقوه می توانند در مداری قابل سکونت در فاصله مناسبی از ستاره خود قرار گیرند
  • ƒℓ = بخشی از سیارات قابل سکونت که نوعی حیات در آنها شکل گرفته است
  • fi = بخشی از سیارات زنده که نوعی حیات هوشمند در آنها تکامل یافته است
  • ƒc = بخشی از تمدن هوشمند که به فناوری رسیده است که می تواند آثار مرئی خود را به فضا منتقل کند
  • L = مدت زمانی که این تمدن پیشرفته سیگنال های دریافتی خود را به اعماق فضا مخابره می کند.
بیشتر بخوانید  معانی مختلف 13 رنگ متنوع گل رز

با توجه به اینکه کهکشان راه شیری تنها یکی از هزاران کهکشان شناخته شده و ناشناخته در جهان است، شانس حیات فرازمینی از نظر آماری بسیار محتمل است.

18. ریزتراشه ناپلئون

4
clav bg

هنگامی که یک جسم خارجی کمی بزرگتر از یک دانه برنج در بقایای اسکلت فرمانروای قدرتمند فرانسوی ناپلئون بناپارت پیدا شد، دانشمندان شوکه شدند.

به نظر می رسد این مربوط به داستانی است که خود بناپارت تعریف کرده است. او در سال 1794 برای چند روز ناپدید شد، زمانی که گفته شد توسط گروهی از خارجی ها زندانی شده است.

19. طراحی، نقاشی، کنده کاری و سایر اسناد از دوران باستان

کلاژ بیگانه 1

تخمین زده می شود که مردم حدود 200000 سال روی زمین راه می رفتند، اما از آن زمان تاریخ بشر چیز کمی را به یاد می آورد. آیا این امکان وجود نداشت که انسان ها در بیش از 199000 سال گذشته با موجودات فضایی روبرو شده باشند؟ شواهدی در این مورد وجود دارد که برخی از آنها در شکل بالا نشان داده شده است.

در تصویر بالا سمت چپ: این نقاشی 15000 ساله بر روی دیوار غاری در فرانسه کشف شده است. چه طور به نظر می رسی؟

بالا سمت راست: این ظرف سنگی 12000 ساله در نپال پیدا شد. دیسک مرکزی ابتدا به سمت یک موجود خزنده مانند، سپس به یک کشتی، سپس به یک باکتری یا اتم می رود، پس از آن شما، بیگانگانی که ما می شناسیم، جذب می شوید.

وسط سمت چپ: این طومار سانسکریت مربوط به هند باستان است و معبد پرندگان نامیده می شود. هندی ها افسانه های زیادی در مورد آن می گویند، شاید تصویر معروف بشقاب پرنده ها اساس این افسانه ها باشد.

بیشتر بخوانید  آشنایی با انواع کود و کاربردهای آن

وسط راست: در سال 776 پس از میلاد، قلعه زیگبرگ در فرانسه توسط ساکسون ها محاصره شد و شکست ارتش مسیحی اجتناب ناپذیر بود.

پایین سمت چپ: سنت مریم و سنت جان. این تابلوی معروف در فلورانس ایتالیا نگهداری می شود. پشت مریم مقدس ماشین پرنده معروفی است که انسان مشاهده می کند.

پایین در وسط تصویر: این نقاشی هنوز بر روی دیوار کلیسای نوتردام آویزان است.

پایین سمت راست: تعمید مسیح. این نقاشی در موزه فیتز ویلیامز در کمبریج به نمایش گذاشته شده است و متعلق به سال 1710 است.

20. شواهد مادی

شواهد مادی

مقاله مرتبط:

سال هاست که شواهد فیزیکی زیادی به بیگانگان نسبت داده شده است. در سال 1957، یک ماهیگیر آرژانتینی که ادعا می کرد شاهد درخشش فوران یک بشقاب پرنده بوده است، قطعه فلزی تولید کرد که آزمایشات نشان داد آلیاژی بر پایه آلومینیوم و فلز ناشناخته است. در آزمایشات بعدی، مشخص شد که فلز ناشناخته منیزیم به قدری خالص است که انسان قادر به تولید آن نیست.

در حادثه ای دیگر، یک کشاورز که شاهد انفجار بزرگی در ابرها بود، مایعی بنفش رنگ پیدا کرد که آزمایشات آن آلومینیوم، سیلیکون و آهن را به عنوان عناصر اصلی نشان داد، اما منبع و چگونگی منشأ آن هنوز مشخص نیست.

در حادثه ای دیگر، مردی که ادعا می کرد به طور تصادفی یک کشتی بیگانگان را دیده و لمس کرده بود، به دلیل سوختگی به بیمارستان منتقل شد. پزشکان بسته به نوع تاول ها و اندازه سوختگی علت سوختگی را ناشی از گامای قوی یا اشعه ایکس می دانند.

به نظر شما این شواهد برای اثبات وجود حیات فرازمینی کافی است؟ آیا مدرک دیگری دال بر وجود بیگانگان می دانید؟


دیدگاهتان را بنویسید