2 نوجوان طلایی را به اردوی جوانان دعوت کنید / اسماعیل نژاد و معصومی دوباره به جام جهانی می روند؟ – اخبار کشتی و وزنه برداری – اخبار ورزشی تسنیم


به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس تسنیم، مسابقات جهانی کشتی فرنگی نوجوانان از 28 تا 30 ژوئیه در بوداپست مجارستان برگزار شد. تیم ایران از علی هورامدل (51 کیلوگرم) ، سید حسن اسماعیل نژاد (71 کیلوگرم) و امیررضا معصومی (110 کیلوگرم) سه مدال طلا کسب کرد. علی رضایی در 65 کیلوگرم نیز مدال برنز گرفت.

طبق اعلام کادر فنی تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان ، دو مدال طلا در وزن های 71 و 110 کیلوگرم به اردوی تیم دعوت شده اند که از 5 مرداد در خانه کشتی آغاز می شود.

تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان خود را برای شرکت در مسابقات جهانی روسیه آماده می کند که پس از بازی های المپیک در اواخر ماه اوت برگزار می شود.

باید دید آیا این دو کشتی گیر جوان که در رده نوجوانان مدال کسب کرده اند فرصتی برای نایب قهرمانی تیم ملی جوانان در جهان دارند یا خیر.

البته تا امروز کادر فنی تیم کشتی نوجوانان کشورمان نگفته است که در اسماعیل نژاد و معصومی در رده های وزن 71 و 110 کیلوگرم نبرد درون اردویی برگزار می شود.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  مشکل اعتبار می تواند برای بخش جاده ای کشور حیاتی باشد

دیدگاهتان را بنویسید