2 مدال طلای خرم دل و اسماعیل نژاد در مبارزه جهانی برای جوانان برای خردسالان / ایران با 3 طلا و 1 برنز به پایان می رسد



تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران با 3 عنوان طلا ، یک برنز و دو عنوان پنجمی در جام جهانی 2021 به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسنا ، در جریان مسابقات جهانی کشتی جوانان در بوداپست مجارستان ،
علی هورامدل در وزن 51 کیلوگرم و سید حسن اسماعیل نژاد در وزن 71 کیلوگرم مدال طلا را از آن خود کردند.

در وزن 51 کیلوگرم ، علی هورامدل در فینال 2 بر صفر نودریبک جامازاناروف از ازبکستان را شکست داد و مدال طلا را از آن خود کرد.

هورام دل پیش از این در دور اول مقابل Adrien Sikura از لهستان با نتیجه 10 بر 0 پیروز شده بود و سپس با نتیجه 10-0 ممدوف از آذربایجان را شکست داد و به نیمه نهایی رسید. خرم دل برای رسیدن به فینال مقابل شیراگ هند روی تشک رفت و در نهایت 6 بر صفر پیروز شد و به فینال رسید.

در وزن 71 کیلوگرم سید حسن اسماعیل نژاد در دیدار فینال مقابل احمد موسی اف از روسیه روی تشک رفت و در نهایت 3 بر یک پیروز شد و مدال طلا را از آن خود کرد.

اسماعیل نژاد پیش از این در دیدار اول جورجی ناتوبیزه گرجی با نتیجه قاطع 12-2 پیروز شده بود. وی همچنین در مرحله یک هشتم نهایی کوگیومسیدیس یونان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. اسماعیل نژاد سپس به مصاف رائول کازو از ایتالیا رفت و با پیروزی 5-3 به نیمه نهایی صعود کرد. اسماعیل نژاد همچنین در مرحله نیمه نهایی یارخان بکیاالتانوف از قزاقستان را با نتیجه 5 بر یک شکست داد و به فینال رسید.

بیشتر بخوانید  خانواده‌های قربانیان حملات ۱۱ سپتامبر برای بایدن شرط گذاشتند

در وزن 60 کیلوگرم اما محمدرضا شاکری در مرحله مقدماتی مقابل ابراهیم اف از آذربایجان 7 بر 6 شکست خورد ، در حالی که 7 بر 6 از 5 ثانیه باقی مانده باقی مانده بود و پنجم شد.

شاکری پیش از این در دور نخست در نبرد سخت مقابل دلکت عبدالگادیروف از روسیه 7 بر 6 پیروز شده و به مرحله یک چهارم نهایی رسیده است. در این مرحله او به مصاف سینگ یاسکاران از هند رفت و در نهایت با نتیجه 6 بر 2 شکست خورد و با توجه به صعود حریف هندی به فینال ، شاکری به گروه بازنده رفت تا تلاش کند به مدال برنز برسد. وی در این مرحله حریفان خود از مولداوی و جورجیا را شکست داد و به رده بندی رفت.
بدین ترتیب تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با 3 مدال طلا علی هورامدل در 51 سال ، سید حسن اسماعیل نژاد در 71 سال امیررضا معصومی در 110 کیلوگرم ، یک مدال برنز در علی رضایی در 65 کیلوگرم و دو عنوان پنجم شهداد خسروی در 55 سال و محمدرضا شاگردان وزن 60 کیلوگرم در این مسابقات کار خود را به پایان رساندند.
حسین احمدی در 45 ، علی یحیی پور در 48 ، مجید باقری در 80 و ابوالفضل یاراحمدی در 92 کیلو از مسابقات حذف شدند.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید