2 شرکت در مازندران از ورشکستگی نجات یافتند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر، حجت الاسلام صادق اکبری از احیای شرکت های “سفال آجر البرز” وتور ماهیگیری بابلسر مطلع و وی گفت: احیای واحدهای تولیدی ورشکسته یکی از مراحل اصلی اداره ورشکستگی دادگستری استان در حمایت از تولید است.

وی اظهار داشت: مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و رئیس قوه قضائیه ، هدف پخش جریانی هدف ما بازگرداندن واحدهای تولیدی ورشکسته استان به چرخه تولید و احیای آنها به منظور حفظ اشتغال و جلوگیری از تعطیلی کارخانه ها و شرکت ها است. سلام باید از تولید جلوگیری شود.

حجت الاسلام اکبری افزود: احیای مجدد واحدهای تولیدی یکی از اصلی ترین برنامه های دادگستری استان در دوره تحول است و از ابتدای دوره تحول اقدامات زیادی برای احیای واحدهای تولیدی از ستاد مقاومت انجام شده است. اقتصاد ” وادارها تصفیه انجام می شود.

وی تأکید کرد: حفظ وضعیت اشتغال و تولید ، حفظ واحدهای تولیدی و جلوگیری از تعطیلی صنایع بسیار کمتر از ایجاد یک واحد صنعتی و تولیدی جدید است. ددتگاه دادگستری استان برای حمایت کار کردناجاره عرصه و و تجهیزات شرکت های ورشکسته ای که توانایی فعالیت دارند ، البته به گونه ای که مانع از انحلال ورشکستگی نشود.

هزینه ای ندارد: در حال حاضر در حال حاضر ، دو شرکت با حداکثر نیرو به صورت اجاره از خطر ورشکستگی آزاد شده و از طریق احیا فعالیت خود را تحت نظارت وزارت دادگستری برای ورشکستگی استان مازندران ادامه می دهند.

بیشتر بخوانید  جزییات مبلغ یارانه 1402 و احتمال حذف دهک های پردرآمد در سال آینده

دیدگاهتان را بنویسید