2 روش تضمینی زیبایی با کلینیک پوست و مو Dr. مسعود جعفری


با تزریق چربی و تمیز کردن با نخ می توانید در جبران حجم چربی از دست رفته روی پوست کارایی بیشتری داشته باشید و آن را شاداب تر نشان دهید. همانطور که برای همگان مشخص است یکی از شایع ترین و البته ناخوشایندترین مشکلات پوستی که با افزایش سن در هر فردی و به خصوص خانم ها پیش می آید، ایجاد خطوط و چین و چروک در قسمت های مختلف صورت از جمله در اطراف صورت است. چشم ها. و اطراف لب کاهش دو پروتئین مهم پوست مانند الاستین و کلاژن در پوست اتفاق می افتد. با کاهش این دو پروتئین مهم، میزان و حجم چربی زیر پوست به شدت کاهش یافته و باعث پیری پوست می شود.

سوال اینجاست که آیا این اثرات پوستی ناشی از پیری پوست را می توان کاهش داد؟ پاسخ بله است. چندین روش برای جوانسازی پوست وجود دارد که در حفظ زیبایی و شادابی پوست شما بسیار موثر است. یکی از مهمترین آنها تزریق چربی و لیفت با نخ است که امروزه یکی از محبوب ترین روش های رفع خطوط صورت به خصوص چین و چروک دور چشم است.

تزریق چربی و ماندگاری آن

در روش تزریق چربی، چربی از قسمتی از بدن خود بیمار برداشته می شود و به نواحی خاصی از پوست که دارای اسکار یا اسکار، خطوط و چین و چروک و فرورفتگی هستند، تزریق می شود. از آنجایی که این پماد از بدن متقاضی گرفته شده است، این پماد به عنوان یکی از پرکننده های زیست سازگار پوست، ایمنی زایی بالایی از خود نشان می دهد و علاوه بر خاصیت پرکنندگی می تواند در تحریک رشد فولیکول های مو نیز موثر باشد. تزریق گریس و نخ دندان کشیدن گاهی اوقات می تواند اثری پایدار و در برخی موارد موقتی داشته باشد. اما قطعا ماندگاری بیشتری نسبت به سایر روش ها دارد، زیرا در صورت انتخاب یک مرکز زیبایی و متخصص معتبر می توانید با اطمینان از تزریق صحیح لایه های پوستی به صورت صحیح از ماندگاری دائمی یا حداقل طولانی مدت پوست مطمئن شوید. محل.

بیشتر بخوانید  نکات حیاتی برای داشتن پوستی شفاف و سالم

عوامل متعددی در ماندگاری تزریق چربی روی پوست تاثیر می گذارند. قطعا همه ما می دانیم که عوامل مختلفی مانند نوع فعالیت بدنی، نوع رژیم غذایی یا قرار گرفتن در هوای گرم می تواند در سوزاندن و به اصطلاح آب شدن مکرر چربی های بدن موثر باشد. بنابراین باید بدانید که مدت زمان تزریق چربی مادام العمر نیست و به مرور زمان قابل کاهش است و وضعیت پوست به زمان قبل از تزریق برمی گردد. پس هر چقدر هم که از ماساژ و تماس با محل تزریق چربی و بلند کردن نخ خودداری کنید و یا برای حفظ تعادل وزن تلاش کنید، مطمئنا برای مدت طولانی از پوستی جوان و شاداب لذت خواهید برد.

2 روش تضمینی زیبایی با کلینیک پوست و مو Dr.  مسعود جعفری

بنابراین با توجه به تمامی موارد فوق، میزان چربی تزریقی بسته به شرایط جسمانی فرد متفاوت است. در ابتدا، از آنجایی که بسیاری از سلول های چربی تزریق شده به پوست می توانند از بین بروند، چربی بیشتری به پوست تزریق می شود تا در نهایت بخشی در پوست باقی بماند و به عنوان یک پرکننده برای پوست عمل کند.

آسانسور با نخ و دوام آن

یکی دیگر از روش های مدرن، پیشرفته و البته مدرن جوانسازی پوست، لیفتینگ با نخ سیلوئت است. در این روش پزشک با سوزن ها و بخیه های مخصوص پوست صورت و گردن را می کشد یا بالا می آورد و با وارد کردن سوزن در پوست محلی که قبلاً توسط متخصص پوست یا جراح پلاستیک تعیین شده است باعث کشیده شدن پوست از دو طرف می شود. از طریق بافت های نرم صورت، گردن یا بدن. با گذشت زمان، بدن فیبرهای زیر پوستی را جذب می کند و حتی می تواند تولید کلاژن را در پوست افزایش دهد.

بیشتر بخوانید  آشنایی با انواع کرمها

روش لیفتینگ با نخ به دلیل فرآیند کوتاه، غیرتهاجمی و سرعت بالا در بهبود، یکی از محبوب ترین روش ها برای بهبود وضعیت پوست از پیری و افتادگی پوست است. اگرچه تزریق چربی و پاکسازی با نخ از بهترین و مطمئن ترین روش ها برای جوانسازی و لیفت صورت است. اما استقامت بالا بردن نخ یا تزریق چربی منوط به رعایت برخی توصیه ها و توصیه های پزشک متخصص است.

بلند کردن نخ بادوام قبل از هر چیز این بستگی به انتخاب پزشک متخصص شما دارد که هر چه فرد محترم و ماهرتر باشد، ظرافت ها و مهارت های بیشتری در هنگام بلند کردن نخ داشته باشد و البته لیفت شما نتیجه خوبی خواهد داشت. پزشک متخصص شما حتما نکاتی را قبل و بعد از جراحی لیفتینگ به شما می گوید و با رعایت و رعایت آنها می توانید بهترین نتیجه را از تزریق چربی و لیفت با نخ بگیرید.

2 روش تضمینی زیبایی با کلینیک پوست و مو Dr.  مسعود جعفری

از مراقبت های بعد از تزریق چربی و تزریق نخ که منجر به افزایش ماندگاری نخ یا تزریق چربی می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به مدت سه هفته از ماساژ دادن و کشیدن صورت در ناحیه برجسته خودداری کنید (ترجیحا از ماساژ سفت و طولانی مدت این ناحیه حتی پس از این مدت خودداری کنید)
  • ۵ تا ۷ روز پس از بلند کردن سر خود را بالا نگه دارید.
  • از استفاده از کرم های آرایشی خودداری کنید
  • از انجام ورزش روی صورت یا جویدن آدامس خودداری کنید
  • 7 تا 10 روز پس از بلند کردن از غذاهای نرم استفاده کنید
  • به مدت 3 هفته از کشش و فشار شدید روی پوست خودداری کنید
بیشتر بخوانید  چند اصل برای دکوراسیون فصل پاییز

بالاخره یکی از معتبرترین مکان های تهران برای تزریق چربی و لیفت با نخ است. کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر مسعود جعفری، فارغ التحصیل ممتاز دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران می باشد که همه روزه حتی در روزهای تعطیل آماده ارائه خدمات زیبایی به آرایشگران عزیز می باشد.


دیدگاهتان را بنویسید