1800 پایگاه بسیج سیستان و بلوچستان به صنعت برق کمک می کند



به گزارش ایرنا پرویز آبسالان روز چهارشنبه در حاشیه تمرین و پایش مصرف برق در استان که همزمان با سراسر کشور انجام شد ، اظهار داشت: صنعت برق یکی از مراکز مهم کشور و همه بسیج است نیروهای موجود در استان کاملاً آماده هستند. با این بخش همکاری کنید.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود ، یک منبع تغذیه مطمئن و پایدار برای منازل و مراکز حساس و حیاتی مانند بیمارستان ها از اهمیت بسیاری برخوردار است و این امر همه ما را ملزم می کند تا دست به دست هم داده و با مدیریت بهینه انرژی به صنعت برق کمک کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان اظهار داشت: رزمایش ملی نظارت و پایش مدیریت مصرف برق با تأکید بر نظارت بر مصرف برق در ادارات ، کلاس ها ، بنگاه ها و جلب مشارکت مشترکان خانگی با مساعدت برگزار شد. سازمان بسیج مصطفین و شرکت توانیر.

خلیل عوض زاده گفت: 56 تیم عملیاتی با استعداد 140 نفره در سیستان و بلوچستان دفاتر و مراکز این استان را رصد می کنند.

وی ادامه داد: وی در بازدید از دفاتر این استان سوالات بسیار لازم را برای همکاری داشت و مراكزی كه بی توجه به الگوی مصرف تعریف شده رفتار می كردند ، ضمن ارائه راهكارهای مناسب مدیریت مصرف ، اخطارهای لازم را دریافت كردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به لزوم همکاری بیشتر افراد در مدیریت مصرف برق اشاره کرد و افزود: افزایش شدید دما و ادامه این شرایط در اکثر مناطق کشور در این هفته همراه با فعالیتها و استفاده از تمام نیروگاههای برق کشور به همکاری مردم جهت کاهش مصرف برق و جلوگیری از وقفه های احتمالی نیاز دارد.

بیشتر بخوانید  اُمیکرون، باعث افت اکسیژن خون بیماران نمی‌شود

وی گفت: برداشتن وسایل برقی از حالت آماده باش ، تنظیم دمای 26 درجه به کولرهای گازی ، تنظیم سرعت کم کولرهای آبی و نصب سایبان ، استفاده از نور طبیعی در طول روز و خاموش شدن لامپهای اضافی و عدم استفاده کامل از وسایل در زمان اوج مصرف ساعتها (12 تا 18) نقش مهمی در مدیریت بهینه مصرف برق دارند.

دیدگاهتان را بنویسید