180 عضو کانون پرورش فکری خمینی به پیک امید می پیوندند



فاطمه عبدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 10 استاد از پنج مرکز این مرکز و اعضای خمینی 700 اثر درباره شعر ، فیلم ، نقاشی ، چالش ها ، شعر ، کاردستی و ارائه کتاب را در این سایت بارگذاری کرده اند “متاسفم.
وی توضیح داد: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی مراکز رشد فکری ، وب سایت امید پیک با برنامه های متنوع شعار خود را “امید در قلبم دارم” راه اندازی کرد تا امید را در بین مردم ، به ویژه کودکان و نوجوانان ایجاد کند. “
سخنگوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خمین گفت: این سایت به دنبال افزایش انعطاف پذیری و جلوگیری از آسیب روحی به کودکان و نوجوانان در هنگام فوران تاج است.
عبدی یادآور شد: آثار مربیان و محصولات مرکز در قالب طرح “پیک مجازی امید” از صفحه پیک امید در پرتال مرکز omid.kpf.ir قابل دسترسی است و این آثار برای کودکان ، نوجوانان و خانواده ها بصورت آنلاین نمایش داده می شود.
سخنگوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خمین گفت: تاکنون 30 داستان توسط اعضای پنج مرکز شهرستان بارگذاری شده است.
عبدی با اشاره به پیش بینی 30 کارگاه تخصصی مجازی و 21 کارگاه عمومی برای غنی سازی اوقات فراغت اعضا در تابستان امسال ، افزود: تاکنون 40 نفر از خمینی ها برای شرکت در این کلاس ها ثبت نام کرده اند.
خمین در قسمت جنوبی استان مرکزی واقع شده و دارای پنج مرکز رشد فکری است که شامل 2 مرکز در خمین ، یک مرکز در گورچی باشی ، یک مرکز در روستای شهابیه و یک مرکز در روستای رباط مراد در این شهرستان است.

بیشتر بخوانید  دستگیری ۵ دلال ارز در محدوده خیابان کریمخان تهران

دیدگاهتان را بنویسید