18 نشان استاندارد برای کالاهای ساخته شده در استان سمنان در بهار امسال صادر شد



عباس رستمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: 21 پروانه استاندارد اجباری و سه پروانه استاندارد تشویقی مربوط به محصولات تولید شده در واحدهای تولیدی استان سمنان در بهار 1400 تمدید شد.
وی ادامه داد: کالاهای صنعتی مشمول مقررات استاندارد اجباری باید قبل از تولید انبوه برای دریافت مجوز استفاده از مارک استاندارد اقدام کنند.
مدیرکل استاندارد استان سمنان افزود: 21 پروانه استفاده از مارک استاندارد اجباری برای محصولات واحدهای تولیدی استان لغو شده است.
وی افزود: وجود علامت استاندارد بر روی محصولات نشان دهنده انطباق آنها با استاندارد ملی است و تولید انبوه محصولات مشمول مقررات استاندارد بدون مجوز تخلف محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
رستمی با اشاره به شرایط تمدید پروانه برای واحدها ، افزود: این امر فقط برای واحدهایی امکان پذیر است که طی سه سال اعتبار پروانه از کیفیت تولید ، بازرسی و نمونه برداری برخوردار باشند.
مدیرکل استاندارد استان سمنان تأکید کرد: حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی با ارائه مشاوره راهبردی برای ارتقا production تولید مطابق با استانداردها در دستور کار است.
هموطنان می توانند برای اطمینان از استاندارد بودن کالاهای ساخته شده ، کد زیر را با نام تجاری استاندارد کالا به شماره 10001517 ارسال کنند و کلیه اطلاعات کالا را از طریق پیام کوتاه دریافت کنند.

بیشتر بخوانید  مسلمان شدن ستاره فوتبال هلند و نقش همسر ایرانی اش در این ماجرا + عکس

دیدگاهتان را بنویسید