مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

18 مورد ساخت و ساز غیرقانونی در قزوین تخریب شد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سعید صالحی ، مدیر جهاد کشاورزی قزوین ، صبح امروز چهارشنبه با اعلام این خبر گفت: مطابق با اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حمایت از کاربری اراضی کشاورزی و باغی ، 18 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در زمین های کشاورزی در قزوین در منطقه رشتاگون تخریب شد.

وی افزود: قلع و قمع شامل شمشیربازی ، ساخت ساختمان و محوطه سازی غیرمجاز زمین های کشاورزی بود که تخریب و 5 هکتار از زمین های کشاورزی تخلیه شد.

صالحی با تأکید بر نقش مشارکت و نظارت عمومی در حفاظت از زمین های با ارزش کشاورزی و باغی ، اظهار داشت: قلع و قمع و تخریب ساختمان های غیرمجاز راه حل نهایی در نظر گرفته شده و ساخت پیشگیری و فرهنگ سازی برای جلوگیری از تغییر کاربری غیر مجاز در کشاورزی ضروری است. زمین. همیشه در دستور کار بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرک قزوین خاطرنشان کرد: حفاظت از عوامل تولید در بخش کشاورزی به ویژه عامل زمین کشاورزی نه تنها برای حمایت از اقتصاد کشاورزی بلکه برای حمایت از کل اقتصاد ضروری است. بنابراین ، با توجه به اهمیت مسئله ، جهاد کشاورزی دائماً بر هرگونه فعالیت در زمین های کشاورزی نظارت می کند و هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز مطابق قانون حفاظت از اراضی کشاورزی از نظر قانونی مورد بررسی قرار می گیرد.

.46

بیشتر بخوانید  دیپلماسی در حکومت مردمی به حوزه وسیعی از منافع ملی توجه دارد
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *