1705 واحد مسکونی برای محرومان در ایلام پیدا شد



به گزارش ایرنا ، مراسم افتتاحیه این تعداد بازداشت شدگان در استان ایلام همزمان با عملیات 70 هزار زندانی در سراسر کشور به شکل ویدئو کنفرانس با حضور محمد بیکر نوباخت رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد کشور.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام در این مراسم گفت: تاکنون پرونده های دو هزار سهمیه مسکن محرومان به بانک های موجود استان ارائه شده است که از این تعداد 1936 مورد توافق شده است

حبیبولا محبی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ساخت این واحدها در استان ، افزود: عملیات فونداسیون برای 2000 واحد انجام شده و 2000 واحد به مرحله اجرای فونداسیون رسیده اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام یادآور شد: 1931 واحد نیز در مرحله سنگ تراشی هستند.

محبی با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات تأکید کرد: وام مصوب تسهیلات هزار میلیارد ریال است که تاکنون نزدیک به 97 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

وی افزود: مبلغ وام برای کمک های بلاعوض 600 میلیارد ریال است که تاکنون بیش از 48 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام با اشاره به طرح ویژه مسکن استان نیز گفت: سهمیه ساخت مسکن روستایی در طرح ویژه سال 1400 با طرح مسکن محرومان 2 هزار واحد با 1 است. میلیارد ریال برای هر واحد. 20 سال در نظر گرفته شده است.

31000 واحد مسکونی روستایی در ایلام بازسازی شده است
همچنین در این مراسم و با حضور نوبخت ، رئیس سازمان برنامه و بودجه ، تعداد واحدهای فعال برای بازسازی و توان بخشی در استان ایلام به 31000 واحد رسید.

بیشتر بخوانید  قیمت عجیب پژوپارس در بازار؛ ELX-TU۵ دوباره گران شد! + جدول

استان ایلام دارای 607 روستا با جمعیت 182000 نفر است.

دیدگاهتان را بنویسید