1510 بیمار کرونر جدید در سیستان و بلوچستان شناسایی شده است / 20 نفر فوت کرده اند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



سید محمد هاشمی شهری در گفتگو من می گویم ج گزارشگر بیشتر، اعلام کرد: با اعلام نتایج نهایی آزمایشات انجام شده ، تا صبح امروز 63 523 در سیستان و بلوچستان برای ویروس ویروس کرونا آنها آلوده هستند.

وی ادامه داد: همچنین از مجموع بیماران آزمایشگاهی مثبت ، هزار و 712 نفر از استان های گران قیمت ما با وجود دریافت خدمات پزشکی جان خود را از دست داده اند و طی 24 ساعت گذشته 20 نفر از استان های گران قیمت ما جان خود را از دست داده اند.

زاهدان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، افزود: “همانطور که در بالا اعلام شد ، موارد فوق فقط شامل موارد مثبت و تائیدیه این یک آزمایشگاه است و برخی از بیمارانی که علائم دارند با تشخیص بالینی توسط پزشکان متخصص درمان و مراقبت می شوند.

وی گفت: در حال حاضر 417 بیمار مبتلا هستند ویروس کرونا و 729 بیمار مبتلا به بیماریهای حاد تنفسی در بیمارستانهای استان سیستان و بلوچستان بستری شدند که بیشترین تعداد آنها وابسته به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بودند.

هاشمی شهری با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد موارد مثبت است ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان توسط نوع جهش یافته انگلیسی و دلتا این تنها راه مقابله با ویروس جهش یافته است ویروس کرونا، رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی ، استفاده از ماسک ، رعایت فاصله اجتماعی و عدم حضور در جلسات و دوره ها.

بیشتر بخوانید  چرا امام حسین کشتی نجات معرفی شده است – ایران چطور

دیدگاهتان را بنویسید