مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

15 نمونه پیامک تبلیغاتی برای روز مادر

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


15 نمونه اس ام اس تبلیغاتی روز مادر

خیلی ها فکر می کنند که دوران تبلیغات پیامکی به پایان رسیده است اما آمار چیز دیگری را نشان می دهد. بیش از 80 درصد مردم ایران به تلفن همراه دسترسی دارند و تماس ها و پیامک ها را چک می کنند. در واقع 90 درصد پیامک ها در عرض 3 دقیقه پس از دریافت خوانده می شوند. این نشان می دهد که ارسال پیامک هنوز هم یک راه عالی برای دستیابی به مشتریان و ارتباط مستقیم با آنها است.

سازمان ها، برندها و شرکت ها می توانند از این فرصت استفاده کرده و در مناسبت های مختلف برای مشتریان پیامک ارسال کنند. در زیر بیشتر در مورد تاثیر پیامک های تبلیغاتی صحبت خواهیم کرد و چند نمونه از پیامک های تبلیغاتی روز مادر را بررسی خواهیم کرد.

چگونه می توان تبلیغات و اطلاعات پیامکی انبوه ارسال کرد؟

همه شرکت ها، دفاتر و استارت آپ ها لیستی از مشتریان و اطلاعات تماس آنها دارند. شرکت ها برای راحتی کار خود می توانند از سامانه پیامکی استفاده کرده و پیام های تبریک و آموزنده را به صورت گروهی برای مشتریان ارسال کنند.

علاوه بر این، مدیران وب سایت می توانند از ویژگی هایی مانند افزونه VooCommerce SMS استفاده و ارسال خودکار پیامک به کاربران پس از خرید، انقضا و انصراف از خرید. سامانه های پیامکی در شرایط مختلف بار زیادی را از دوش سایت ها، استارت آپ ها و سازمان ها برداشته و روند کار را آسان تر و سریع تر می کنند.

متن پیام تبریک روز مادر چگونه باید باشد؟

سازمان‌ها، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌ها می‌توانند چیزی غیرعادی مانند تبریک روز مادر ارائه دهند. سامانه پیامکی برای استفاده. این پیامک ها باید ساختار خاصی داشته باشند و از چند جزء اصلی تشکیل شده باشند:

  • نام فرستنده باید مشخص باشد و مشتری با ارسال پیامک از کدام اداره یا سازمان متوجه شود.
  • شما باید انگیزه قوی برای اقدام در پیامک ارسالی داشته باشید. به عنوان مثال، مشتری را دعوت کنید تا از تخفیف، خرید ویژه یا استفاده از خدمات ویژه استفاده کند.
  • شماره تماس را در متن پیامک وارد کنید.
  • اگر مشتری را به خرید محصول خاصی یا استفاده از خدمات ویژه دعوت می کنید، بهتر است لینک مستقیم دسترسی به محصول را در پیامک قرار دهید.
بیشتر بخوانید  وزیر آموزش و پرورش از مدیرکل و اولین تیم پشتیبان برای توسعه سکوی شاد تشکر کرد

باید در نظر داشت که پیامک ها برای جذب مشتری و کاربران تنها می توانند از متن های قوی، کوتاه و موثر استفاده کنند. پیامک ها قابلیت استفاده از عکس و فیلم را ندارند و تنها با متن های استاندارد و جذاب می توانند نظر مخاطب را به خود جلب کنند.

9 نکته برای نوشتن یک اس ام اس موثر برای روز مادر

اگر می خواهید متن پیامک تبلیغاتی جذاب و تاثیرگذار باشد، باید چند نکته را رعایت کنید:

  1. پیامک تبلیغاتی جذاب دارای متن ساده و کوتاه می باشد.
  2. برای نوشتن پیامک های تبلیغاتی از کلمات تند استفاده نکنید. کاربر حوصله خواندن متن های طولانی و پیچیده را ندارد و این گونه پیامک ها خیلی سریع رد می شوند.
  3. انتخاب 3 کلمه اول را جدی بگیرید. سه کلمه اول واقعا تاثیرگذار است و اگر عاقلانه انتخاب نشود کاربر ادامه پیامک را محدود می کند.
  4. چه زمانی یک اس ام اس رایگان ارسال کنید یا تبلیغات پیامکی نیازی به استفاده از ترکیبات اداری مانند «سلام» و «خسته نباشید» ندارد. این ترکیبات رایج نیستند و توجه مخاطب را به خود جلب نمی کنند.
  5. بدون حاشیه، نکته اصلی را بیان کنید.
  6. کلمات هدف خود را با علائمی مانند “*” برجسته کنید تا آنها را برای مخاطبان خود بیشتر نمایان کنید.
  7. از علامت “+” به جای “و” استفاده کنید.
  8. از جملات کوتاه برای نوشتن پیامک های تبلیغاتی برای روز مادر، اطلاعات و تبریک تولد استفاده کنید.
  9. مشتریان از طریق سخنان صادقانه با شما احساس بهتر و راحتی بیشتری خواهند داشت. بنابراین بهتر است برای ارتباط با مشتریان از کلمات صادقانه استفاده کنید. با استفاده از نام مخاطب و نوشتن کلمات صادقانه می توانید رابطه مثبتی بین خود و مشتری برقرار کنید.
بیشتر بخوانید  فال عطسه چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ | عطسه کردن در ساعات مشخص چه پیامی دارد؟

به کارگیری این نکات به شما کمک می کند تا یک پیامک تبلیغاتی موثر و جذاب بنویسید.

15 نمونه اس ام اس تبلیغاتی روز مادر

چند نمونه از پیامک های تبلیغاتی برای روز مادر که می توانید برای مشتریان ارسال کنید

انتخاب و خرید کادو برای روز مادر کار ساده ای نیست. به این ترتیب می توانید در کنار مشتریان باشید و انتخاب هدیه را برای آنها آسان کنید. بسته به نوع خدمات و محصولی که دارید، می توانید پیامک های تبلیغاتی روز مادر را برای مشتریان خود ارسال کرده و آنها را به خرید یک محصول یا خدمات خاص تشویق کنید.

در اینجا چند نمونه از پیامک های تبریک روز مادر آورده شده است که می تواند ایده هایی برای کسب و کارتان به شما بدهد:

  1. مادران از فرزندان خود انتظار خرید هدیه ندارند. اما بهتر است به این فکر کنیم که آنها را خوشحال کنیم. به لینک زیر بروید و یک هدیه متفاوت بخرید.
  2. کمتر از ده روز روز مادر است! اگر هنوز یک هدیه مناسب و زیبا خریداری نکرده اید به لینک زیر بروید و هدیه مورد نظر را سفارش دهید.
  3. با استفاده از کد تخفیف برای مادران از لینک زیر یک هدیه مناسب و جذاب برای روز مادر تهیه کنید.
  4. روز مادر نزدیک است، روز فرشتگان زمینی. می توانید با یک هدیه جذاب مادرتان را خوشحال کنید. قبل از اینکه خیلی دیر شود روی لینک زیر کلیک کنید.
  5. مادر به ما زندگی، عشق و توجه می دهد. بهتر است در روز مادر یک «هدیه ویژه» به او بدهید. هدیه مورد نظر خود را در لینک زیر بیابید.
  6. (نام مخاطب) عزیز! روز مادر نزدیک است. در لینک زیر می توانید دستور یک کیک خوشمزه را ببینید و برای این روز خاص درست کنید.
  7. تا پایان این هفته می توانید بر روی لینک زیر کلیک کرده و کیف و کفش را با ۲۰ درصد تخفیف به مناسبت روز مادر سفارش دهید.
  8. 20 تا 40 درصد “تخفیف ویژه روز مادر” برای مشتریان ثابت و وفادار
  9. اگر هنوز برای روز مادر کادو نخریده اید روی این لینک کلیک کنید و با 30 درصد تخفیف هدیه دائمی بگیرید.
  10. انواع قاب های زیبای روز مادر را از طریق لینک زیر سفارش دهید و در صورت نارضایتی تا ده روز بعد آنها را تعویض نمایید.
  11. یک فنجان چای معطر بنوشید تا گرد و غبار خسته از صورت مادرتان پاک شود. سفارش و ارسال رایگان از طریق لینک زیر
  12. روز مادر نزدیک است با خرید یک هدیه زیبا این روز را برای مادرتان فراموش نشدنی کنید. با استفاده از کد تخفیف برای مادران تا 30 درصد تخفیف بگیرید.
  13. آیا می خواهید در روز مادر لبخندی زیبا بر لبان مادرتان داشته باشد؟ پس در لینک زیر یک هدیه خاص و متفاوت را انتخاب کنید.
  14. اگر تا به حال برای «روز مادر» هدیه نخریده اید، امسال با «خرید ساعت زیبا» از لینک زیر مادرتان را شگفت زده کنید.
  15. خرید هدیه ارزان و جذاب برای روز مادر فقط در لینک زیر با 15% تخفیف.
بیشتر بخوانید  فقط یک گروه شغلی 1 مجاز به کار در مشهد است

15 نمونه اس ام اس تبلیغاتی روز مادر

فروش عالی و عالی برای روز مادر با تابلوی اس ام اس بالای اس ام اس

خرید هدیه مناسب برای روز مادر بسیاری از افراد را نگران می کند. برای این روز می توانید بسته به نوع خدمات و محصولات، یک پیشنهاد ویژه به مشتریان بدهید. بهتر است با استفاده از پنل پیامک پیشنهاد خود را به مشتریان برسانید. این بهترین فرصت برای ارائه محصولات خود به مشتریان و داشتن فروش ویژه است.

بنابراین می توانید از یک پنل اس ام اس مطمئن با عملکرد بالا کمک بگیرید. فراز اس ام اس پنل های اس ام اس با قیمت های مناسب و مطالب متنوع را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از پنل اس ام اس می توانید پیامک های انبوه را برای مخاطبان خود ارسال کرده و محصولات خود را ارائه دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بسته های پیامکی فراز با شماره 02174853 تماس بگیرید و یا به سایت farazsms.com مراجعه کنید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *