مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

13 نشانه برای شناخت یک مرد مقدس

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


علائم تعهد مردان و نحوه تشخیص آن

علائم مردان خیانتکار و نحوه شناخت آشنایی با مردان مجرد نشانه های رابطه دائم و ازدواج تا بتوانید رابطه خود را به درستی مدیریت کنید یا قبل از بروز مشکلات جدی آن را ترک کنید. اگر در رابطه ای هستید که در مورد هدف طرف مقابل مطمئن نیستید، می توانید با دانستن نشانه مرد فداکار تصمیم بهتری برای ادامه یا پایان رابطه بگیرید.

13 نشانه که نشان می دهد مردی را با ترس واقعی از تعهدات می شناسید

اگر پسر به شما گفته است که “با تعهداتش مشکل دارد” یا اگر به شما گفته است “هنوز برای رابطه آماده نیست” توجه کنید زیرا ممکن است به شما دروغ بگوید. نگاه کنید: تفاوت‌های کوچکی بین مردانی که ترس واقعی از تعهد دارند و مردانی که تظاهر می‌کنند وجود دارد. متأسفانه، شناسایی پسرانی که اضطراب واقعی در یک رابطه دارند دشوار است. تا زمانی که او را بهتر نشناسید از آنها چیزی نخواهید فهمید.

چندین علامت و نشانه وجود دارد که می تواند به شما کمک کند مردانی را که هرگز متعهد به یک رابطه جدی نمی شوند، شناسایی کنید. با استفاده از این علائم هشدار دهنده، می توانید بررسی کنید که آیا ترس او از تعهد “واقعی” است یا در مورد آن دروغ می گوید.
بعید است که شریک زندگی شما واقعاً از تعهد بترسد. (درصد مردان مبتلا به اضطراب چندان بالا نیست). به عبارت دیگر: چند شخصیت را با هم ببینید (به جای اینکه فوراً وحشت کنید زیرا 2 یا 3 ویژگی بعدی برای او مناسب است).

  نشانه های غیرقابل انکار افراد ناآگاه

1. وقتی در مورد برخی محدودیت ها صحبت می کنید واقعاً گیج می شود

مردی که به شما می گوید فوبیا از تعهدات دارد، اما در واقع فقط آن را جبران می کند، سعی می کند به شما بگوید که هرگز نمی خواهد جدی باشد. همیشه بهانه هایی برای این کار وجود دارد، انگار که او خیلی از آنها را جلوی آینه تمرین کرده است، زیرا واقعاً انجام داده است. او سعی می کند شما را متقاعد کند که چرا نمی خواهد با شما رابطه داشته باشد، که به “زمان” بیشتری نیاز دارد. و به نتیجه ای که می خواهد نرسید. در واقع، به نظر می رسد که او در کل وضعیت کاملاً گیج شده است.

فردی که در واقع به “فوبیا تعهد” تشخیص داده شده است، اگر شروع به صحبت در مورد یک رابطه جدی با او کنید، تقریباً مطمئناً دچار حمله قلبی می شود. او نمی خواهد اعتراف کند که از تعهد می ترسد. گرما و عشق منحصراً برای دوست دختر آنها ارائه می شود. اما فقط در زمان مناسب. مردها نمی خواهند مهربان باشند. یا هر گونه آسیب پذیری را نشان دهد. آنها این را دوست ندارند. پسری که واقعاً از تعهد عاطفی می ترسد، آن را به دیگران نشان نمی دهد. دلیلش این است که او به آن افتخار نمی کند. این نشانه ضعف است.

2. از صحبت در مورد تعهد خودداری کنید

وقتی در مورد آن با شما صحبت می کند، مجبور می شود در مورد احساسات خود صحبت کند. دیگر گریزی از آن نیست. فردی که مشکلات دلبستگی دارد سعی می کند تا جایی که می تواند از صحبت کردن در مورد آن اجتناب کند و اگر از او در مورد آن بپرسید احتمالاً آن را انکار می کند. در هر صورت او به این موضوع افتخار نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید  مرگ نزدیکان،چگونه با مرگ نزدیکان خود کنار بیاییم؟

3. نمی تواند رفتار خود را توضیح دهد

مردانی که وانمود می کنند نگران یک رابطه هستند همیشه می توانند رفتار خود را توضیح دهند. او به شما می گوید که به راحتی برای آن آماده نیست و فهرستی از دلایل بی میلی خود را ارائه می دهد. از سوی دیگر، مردی که فوبیای واقعی از تعهد دارد، به طور ناخواسته به شما صدمه می زند بدون اینکه حتی از آن آگاه باشد. او نمی تواند توضیح دهد که چرا اینطور رفتار می کند. او فقط می داند که این تنها راه مقابله با آن است.

4. ترس از تعهدات به دلیل تجربه مخرب

او در گذشته تجربیات منفی داشته است، اضطراب در یک رابطه ناگهانی ایجاد نمی شود. شما با آن به دنیا نیامده اید و برای اکثر مردان این اتفاق نمی افتد. خیر، تنها درصد کمی از مردان به دو دلیل از تعهدات می ترسند:

  • یک تجربه دردناک از گذشته.
  • اختلال روانی.

“تروماتیک” ممکن است کمی جدی به نظر برسد، اما مردی که با زنی که به او خیانت کرده است رابطه داشته است. مثلاً کسی که در شانزده سالگی دختری پیدا کرده است. مدتی با هم بودند. اما یک روز از یکی از دوستانش فهمید که دختر همیشه به او خیانت کرده است، قلبش شکست. در نتیجه او از اینکه اجازه دهد زنان به او نزدیک شوند وحشت دارد و تا ده سال آینده نمی خواهد کاری با زنان داشته باشد. اکثر مردان چنین تجربیات وحشتناکی ندارند. و اگر چنین باشد، همه تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت.

نوع دوم: کسانی که در یک مرد افسرده مزمن یا یک پسر بسیار خودشیفته مشکلات روانی جدی دارند. ترس از تعهد کمی متفاوت است، اما نتیجه یکسان است: آنها تمایلی به داشتن یک رابطه جدی با یک زن ندارند یا برای آنها آسان نیست.

5. همیشه در مورد روابط دیگران نظر بدهید

اگر متوجه شدید که او همیشه در مورد روابط دیگران نظر می دهد، پس می دانید که او نگرش بسیار منفی نسبت به تعهد دارد. مردانی که از روابط دیگران متنفرند، به تنهایی آماده انجام این کار نیستند. برخی از مردان می خواهند رابطه خوبی با یک زن داشته باشند، اما با ساختار و معنای او مخالف هستند، و برخی به سادگی از هر نوع وابستگی عاطفی و هر چیزی که به همراه دارد متنفرند و فقط می خواهند به هر قیمتی از یک رابطه اجتناب کنند. .

مردانی که فقط جنبه منفی یک رابطه را می بینند ممکن است ترس غیرمنطقی از آن داشته باشند و ترس او باعث می شود به جای اینکه ببیند یک رابطه سالم چقدر سالم، همدلانه و رضایت بخش است، جنبه منفی یک رابطه اختصاصی را ببیند. دیدن.

بیشتر بخوانید  ۱۲ نکته کاربردی برای تقویت مهارت تصمیم گیری در کودکان

با مردان فداکار آشنا شوید!

6. جنبه مثبت یک رابطه جدی را نمی بیند

بعضی ها دوست دارند سرشان را تکان دهند. آنها نسبت به داشتن یک دوست دختر مجرد (کسی که بیش از حد و به طور نامطلوب بدبین است) منفی هستند. اما وقتی نوبت به آن می رسد، آنها می خواهند با یک زن رابطه خوبی داشته باشند – مثل بقیه. اگر کمی بیشتر در این مورد از آنها بپرسید، متوجه می شوید که در گذشته واقعاً تجربیات مثبتی در جلسات داشته اند و می توانند جنبه مثبت رابطه با یک زن را ببینند.
اما مردانی هستند که نمی توانند این کار را انجام دهند. آنها نمی توانند جنبه مثبت آن را ببینند یا جنبه منفی آن را آنقدر بزرگ می دانند که احساس می کنند نمی توانند با آن کنار بیایند.

7. آسیب پذیر بودن را انکار می کند

انسان مضطرب نمی خواهد آسیب پذیر باشد. با این حال، او می ترسد احساسات خود را باز کند، بنابراین سعی می کند از هرگونه وابستگی عاطفی اجتناب کند. یکی از راه های رد کردن آن تلاش برای رسیدن به آن است. زیرا برای او خیلی راحت تر است که هیچ احساسی به شما نشان ندهد یا هرگز به شما بگوید که چقدر شما را دوست دارد. اما به خاطر داشته باشید که این با مردی که هرگز عاشق کسی نشده است بسیار متفاوت است.

یا اگر پسری است که در بیان احساساتش مشکل دارد. این برای اکثر مردان سخت تر از زنان است. بنابراین، اگر شما با چنین فردی قرار می گیرید، به این معنی نیست که او با تعهدات مشکل دارد. اما اگر متوجه شدید که مردتان سعی می کند شما را از نزدیک شدن به شما و نشان دادن احساسش (و شاید حتی از آن ترس) منع کند، پس می دانید چرا.

8. او دائماً در مورد رابطه شک دارد

شاید یک بار بخواهد با شما به یک سفر عاشقانه برود، بار دیگر از رابطه مطمئن نیست. یک هفته می خواهد با شما باشد، هفته بعد سیگنال های مختلفی به شما می دهد و حالا نظرش تغییر می کند. تصمیم گیری برای او غیرممکن است، حداقل اینطور به نظر می رسد. در واقع این یک تلاش ناخودآگاه برای تخریب رابطه است. زیرا اگر بتواند شما را در شک و تردید نگه دارد و هرگز به شما نگوید کجا هستید، این رابطه هرگز نمی تواند به معنای جدی باشد. غیر ممکن است.

9. به شما این احساس را می دهد که بیش از حد توجه می خواهید

مرد تعهد فوبیای شما را رد می کند زیرا نمی خواهد به او نزدیک شوید. این بسیار رایج است. زیرا به جای اینکه حقیقت را در مورد ناتوانی خود در بیان احساساتش بگوید، شما را به خاطر آن سرزنش می کند. همانطور که اشاره کردم، او می تواند این کار را با مسخره کردن شما انجام دهد که شما سعی می کنید به او نزدیک شوید.

او همچنین ممکن است فقط به خاطر عشق معمولی شما را «نیاز به توجه» خطاب کند، یا ممکن است طوری در مورد شما فکر کند که فکر می کند برای شما خوب است. اما اشتباه نکنید، اگر این رفتار همراه با علائم دیگر در این مقاله رخ می دهد، شما فردی نیستید که نیاز به توجه داشته باشید. به بیان ساده، او مردی است که از نظر عاطفی به هم نزدیک نیست.

بیشتر بخوانید  دلایل علاقه مردها به زن ها

نشانه های عدم تعهد از سوی مردان

10. نشانه های مردان خیانتکار: تا به حال رابطه طولانی مدت نداشته است

مردی که فقط روابط کوتاه یا بسیار ناخوشایند با زنان داشته است به سادگی نمی خواهد روش خود را تغییر دهد. اگر متوجه شدید که این مورد دیگری است، پس باید به این رابطه توجه زیادی داشته باشید. زیرا در این صورت فقط می تواند تقاضای رابطه کوتاه کند و با این قصد ارتباط برقرار کند.

11. او زمان بیشتری را با دوستانش می گذراند تا با شما

هر مردی باید وقت خود را با دوستان خود بگذراند و نمی خواهد احساس گیر کند. در واقع او می خواهد احساس کند که یک مرد مستقل و قدرتمند است، به همین دلیل گاهی اوقات لازم و بسیار مهم است که او را در غار اصلی خود تنها بگذاریم. اما مردی که از تعهد می ترسد دست به هر کاری می زند تا با شما وقت نگذراند. در عوض ترجیح می دهد با دوستان بیرون برود.

باید بخوانید:

12. او درباره شما برای دیگران آشپزی می کند، اما در خصوصی نسبت به شما بد است

او ممکن است در صحبت کردن درباره شما با دیگران خوب باشد، اما وقتی شما دو نفر در خانه تنها هستید، سرد می شود یا از شما دور می شود یا کاملاً برای شما ناشناس است. او ممکن است واقعاً شما را دوست داشته باشد، اما از نظر عاطفی نمی تواند به شما نزدیک شود.

13. از “رسمی” کردن رابطه اجتناب می کند

آیا جلوگیری از این گفتگو زیاد است؟ و شاید به شما پیشنهاد داده که با FVB رابطه داشته باشید؟ این ممکن است به این دلیل باشد که او شما را زیاد دوست ندارد یا از نظر عاطفی آزاد نیست.
در این صورت، مردی با مشکلات دلبستگی می‌خواهد زمانی را با شما بگذراند، اما وقتی اوضاع خیلی جدی شود، تسلیم می‌شود. و هرگز نخواهید فهمید که در کجای این رابطه قرار دارید. اگر او به تازگی از دوست دخترش جدا شده است، شاید هنوز نسبت به او احساساتی دارد و این ممکن است به این دلیل باشد که هنوز برای رابطه آماده نیست.

اگر به تازگی وارد رابطه ای شده اید که به نظر می رسد هر روز وابستگی شما را به آن شخص افزایش می دهد، باید مطمئن شوید که این رابطه پایدار و سالم است. بسیاری از دختران تجربه تلخی از ملاقات با مردان غیرقابل اعتماد و خیانت دارند. اگر نمی خواهید در این دسته قرار بگیرید یا دوباره تلاش کنید، باید از علائم مردان غیرمرتبط آگاه باشید. این مقاله لیست کاملی از این علائم را ارائه می دهد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *