13 آبان، حماسه‌ای بود که دشمن را وادار به عقب‌نشینی کرد



آنچه دیگران می خوانند:



به گزارش شمانیفس و به نقل از خبر24; مسعود اکبری روزنامه نگار و کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار سراج24 در خصوص اغتشاشات اخیر در تهران و برخی نقاط کشور گفت: در اغتشاشات دهه 40 هیچ نشانی از اعتراض مدنی نداشتیم. ، زیرا از فردای فوت مهسه امینی عده ای از مرحله اعتراض به مرحله تحریک و اساساً از دست دادن فوت مهسه امینی و انتقاد از گشت ارشاد که پس از چند روز به محک، بهانه ای شد برای هدف قرار دادن کل نظام اسلامی.

اکبری در پاسخ به این سوال که علل اتفاقات اخیر چه بوده است، تصریح کرد: مقدمات وقایع این روزها را کسانی آماده کردند که در سال های گذشته همه مشکلات کشور را به مسائل خارجی گره زدند و تمرکز زیاد آنها بر مذاکره با طرف غربی باعث تحریم شد. تورم فلج کننده و چند صد درصدی آپارتمان، خودرو، ارز و… یکی از دلایل اعتراضات امروز، وضعیت اقتصادی ایجاد شده توسط دولت های گذشته است.

وی یکی دیگر از عوامل حوادث اخیر را اقدام کور رسانه های ضد انقلاب و شبکه های غربی عنوان کرد و گفت: در کنار آنها متأسفانه عده ای در شبکه نیابتی غرب به تشویق اغتشاشگران و برجسته سازی اغتشاشات و بزرگنمایی آن ها پرداختند. ” باریدند

یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به شگردهای اغتشاشگران گفت: اقدامات آنها دقیقاً تکرار اغتشاشات خیابانی در فتنه 88 و آبان 98 بود. از آتش زدن سطل های زباله تا آسیب رساندن به تابلوها و اموال عمومی و سر دادن شعارهای ساختارشکن.

بیشتر بخوانید  عکس/ بهنوش بختیاری در اتاق گریم؛ سریع بعد از کرونا!

اکبری افزود: البته پروژه ترور و حملات فیزیکی آنها به نیروهای امنیتی، بسیا و روحانیون به ویژه اقدام تروریستی شچراغ شیراز یا حادثه کرج نشان داد که دشمن در صدد تخریب و جلوه دادن به کشور است. ناامن در سطح متفاوت و عمیق تر در مقایسه با مهاجرت های قبلی.

وی گفت: نباید فراموش کرد که همه این اقدامات حاکی از برنامه ریزی های پشت پرده سرویس های اطلاعاتی بیگانه بود. در ماجرای اقدام تروریستی در شیراز، مسئولان وزارت اطلاعات اعلام کردند که علاوه بر عاملان اصلی این جنایت، بیش از 20 نفر را که همگی اتباع غیرایرانی بودند، دستگیر کردند.

این تحلیلگر سیاسی اتفاقات اخیر را عبور آشکار از خطوط قرمز امنیتی دانست و اظهار داشت: اقدامات تروریستی منافقین یا مخالفان و داعش و …. در گوشه ای از این کشور با هدف ایجاد ناتوانی نظام در برقراری امنیت و اساساً مهندسی وحشت در افکار عمومی و حتی نیروهای امنیتی در حالی که افکار عمومی و نیروهای امنیتی و نظم هر دو در نیروی انتظامی و در سپاه و وزارت اطلاعات و بسیج، روز به روز بیشتر می شود. آمادگی و انگیزه بیشتری برای مقابله با دشمن دارد و پویاتر می شود.

وی گفت: حتی نوجوانان ایرانی را می بینید که با در دست داشتن عکس های آرتین و آرشام در تظاهرات 22 آبان انزجار خود را از دشمن ابراز می کنند یا با در دست داشتن عکس های رهبر انقلاب و یا شعارهای ضد استکباری ارتباط خود را با نظام و نظام نشان می دهند. انقلاب. خب این یعنی نعمت. 13. آبان که در روز جمعه شاهد آن بودیم، یعنی دشمن در رسیدن به اهداف خود کوتاهی کرده است.

بیشتر بخوانید  شرایط وام ساخت مسکن خودمالکی چیست؟

اکبری با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 آبان، تصریح کرد: راهپیمایی 22 آبان ماه سال جاری علیه استکبار که در 900 شهر ایران برگزار شد به معنای واقعی حماسه بود. حماسه ای که دشمن را وادار به عقب نشینی کرد و رژیم حاکم را به تحلیل واداشت که تغییر رژیم ایران آرزویی است که باید با خود به گور ببرند!

دیدگاهتان را بنویسید