120 دستگاه دولتی از آغاز اصلاح پوشش و وضعیت حجاب کارکنان / طرح جامع کنترل بدحجابی مطلع شدند



به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، وزیر امر به معروف و نهی از منکر گفت:

سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر با رویکرد اجرایی و فرهنگی طرح جامع کنترل بدحجابی را در 11 محور تدوین کرده است. . 120 دستگاه دولتی و دولتی وارد فاز اجرایی و عملیاتی شده اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در این همایش از دبیر ستاد کل استان خواست تا با برپایی دو قرارگاه 21 تایر مقدمات لازم را برای اجرای طرح ستاد عفاف و حجاب در کشور فراهم کنند. و اردوی مردمی جهاد.

هاشمی گلپاژگانی خاطرنشان کرد: قرارگاه 21 تیرماه با هدف ارتقای پوشش دولتی و کارمندان کشوری تا روز عفاف و حجاب (21 تیر) تشکیل شده و برای دبیران ستادهای استانی با همکاری مدیران ضروری است. این رشته را به عنوان اولین گام طرح ستادی حجاب به پایان برسانید.

هاشمی گلپاژگانی همچنین گفت: دومین اردوی این ستاد با نام قرارگاه جهاد مردمی تبس با 3 هدف تشکیل شد و آن اهداف اطلاع رسانی و تبیین طرح جامع ستاد حجاب برای همه عفاف و حجاب است. جهت دهی و منطقی سازی مطالبات در جامعه عفاف و حجاب در بین اقشار متدین جامعه و ایجاد بستر مشارکت عمومی در اجرای طرح جامع ستاد حجاب.

در پایان این همایش از استان های منتخب ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان شرقی، فارس، سمنان، کردستان و خراسان رضوی تجلیل شد.

بیشتر بخوانید  علت انهدام 10 تن لبنیات در مهاباد چه بود؟

دیدگاهتان را بنویسید