12 میلیارد حمایت از 20 طرح بهداشتی – آژانس مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارشات گزارشگر بیشتروی افزود: امروزه مشکلات بهداشتی با زندگی مردم در ارتباط است و حل این مشکلات نیازمند همکاری عمومی است.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر پروژه های خوبی در زمینه های مختلف علمی اجرا شده است ، افزود: این پروژه ها تاکنون پیشرفت خوبی داشته اند زیرا در قالب همکاری مشترک با ادارات مختلف شکل گرفته است.

وی گفت: به همین دلیل ما قصد داریم با موسسه ملی توسعه تحقیقات پزشکی در ایران همکاری کنیم و از رویدادهای سلامت و تندرستی حمایت کنیم.

رئیس صندوق حمایت از محققان و فناوران افزود: در این رابطه فراخوانی از این صندوق منتشر شده است که محققان می توانند ایده های خود را در زمینه مراقبت های بهداشتی تا 11 سپتامبر ارائه دهند.

وی با اشاره به زمینه های دعوت نامه گفت: محققان می توانند پروژه های خود را در زمینه محصولات سلامت محور (داروها ، ایمپلنت ها ، تجهیزات پزشکی ، ابزارهای تشخیصی ، حسگرهای زیستی ، میکروبات ها ، بیونیک ها و پوشیدنی ها) ، استفاده از هوش مصنوعی ، یادگیری ماشین ، داده های ابری برای تشخیص ، پیشگیری و درمان بیماریها ، آلاینده های محیطی (شناسایی ، ارزیابی ، ارزیابی و کنترل آلاینده ها) ، مواد زیستی در بخشهای مهندسی پزشکی و بافت ، چاپگرها ، جوهرهای زیستی و محصولات سه بعدی ، بهداشت مواد غذایی و پروبیوتیک ها برای ارائه ایده های شما پس از بررسی ، آن را در فرایند نگهداری قرار دهید.

افتهاری در مورد میزان حمایت از این پروژه ها گفت: تیم های منتخب مرتبط با دانشگاه ها و م institسسات تحقیقاتی وزارت بهداشت ، بسته ای 300 میلیون تنی از وزارت بهداشت دریافت می کنند. تیم های منتخب از دانشگاه ها و م institسسات تحقیقاتی وزارت علوم نیز به همان میزان حمایت دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید  ارز دولتی دارو حذف شد

رئیس صندوق حمایت از محققان و فناوری ها گفت: در مجموع از 12 میلیارد تومان برای 20 پروژه مشترک توسط صندوق و موسسه نیماد حمایت می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید