12 ایده فوق العاده برای کادو روز زن به همسر



روز زن برای همسرم چی بخرم ؟


روز مادر و روز زن یک مناسبت به یادماندنی است که برای همه مهم است. در این روز همه برای مادران خود هدیه های زیبا می خرند. اما همانطور که گفته شد، این روز به روز زن هم نامگذاری شده و آقایان برای همسران خود نیز به دنبال هدیه هستند.


هدیه خریدن کار دشواری است و به همین دلیل نیاز به اطلاعات قبلی دارد. از این رو در این مقاله پیشنهاداتی برای خرید کادو روز زن به همسر آورده ایم که شما با استفاده از آن ها می توانید همسر خود را خوشحال کنید و بهترین هدیه را برای او انتخاب نمایید.


پیشنهاد خرید هدیه روز زن به همسر


1. هدیه روز زن به همسر: طلا


یکی از بهترین هدیه های روز زن برای همسر طلا است. طلا دارای ارزش مادی و معنوی بالایی است و تقریبا می توان گفت که اکثر خانم ها آن را دوست دارند.


علاوه بر آن، طلا فلزی گرم و تر است. از خواص درمانی طلا، خون ساز بودن و به قلب نیرو می بخشد. تا جایی که در قدیم که میان مردم، داغ زدن رایج بوده، از این فلز استفاده می کردند چراکه عفونی را به دنبال نداشته است. همچنین طلا در بهبود بیماری های قلبی و کاهش فشار خون نیز فواید بسیاری دارد.


شما می توانید بر اساس توان مالی که دارید برای همسرتان طلای سبک یا سنگین بخرید و او را خوشحال کنید.


کادو روز زن


کادو روز زن برای همسر


2. کادو روز زن برای همسر: جواهرات


خانم هایی که عاشق سنگ های زینتی هستند، خرید جواهراتی که دارای این سنگ ها هستند، بهترین هدیه برای روز زن برای آن هاست. با توجه به جنس جواهرات که از سنگ است، تقریبا امکان از بین رفتن یا مخدوش شدن آن وجود ندارد. با این حال لازم است سلیقه طرف مقابل را در این امر در نظر گرفت.


دنیای جواهرات، بسیار گسترده بوده و می توان علاوه بر نمای زیبایی که دارند، از خواص درمانی آنها نیز بهره برد. جواهرات را می توان به عنوان دکوری خاص و به صورت تراش نخورده و کامل به شخص مورد علاقه خود هدیه کرد. همچنین می توان آن ها را به شکل ساعت جواهر نشان، انگشتر، گوشواره و گردنبند تقدیم کرد.

بیشتر بخوانید  لیست شعبه های بانک تجارت زنجان + آدرس و تلفن


کادو روز مادر


هدیه روز زن برای همسر


3. سکه طلا برای کادو روز زن به همسر


اگر توان مالی زیادی برای خرید طلاهای سنگین و گران قیمت ندارید، می توانید به عنوان هدیه روز زن به همسر، سکه های طلا با وزن های پایین بخرید. سکه یکی از چیزهایی است که با توجه به نوسان قیمت ارز و طلا، از ارزش آن کم نمی شود.


همچنین این هدیه مورد علاقه همه افراد است و می تواند همسرتان را خوشحال کند.


کادو روز زن


هدیه روز مادر برای همسر


4. کارت هدیه برای کادو روز زن به همسر


همانطور که می دانید پول یکی از هدیه هایی است که هیچوقت قدیمی نمی شود و می توان برای همه افراد آن را در نظر گرفت. آقایانی که فرصت خرید هدیه ندارند می توانند به عنوان هدیه روز زن به همسر، به آن ها پول بدهند.


اما دادن پول به عنوان هدیه امروزه شکل دیگری پیدا کرده استت و آن هم کارت های هدیه هستند. این کارت ها دارای مبالغ مختلفی هستند که می توان آن ها را به نام شخص مورد نظر صادر کرد و او را خوشحال نمود.


کادو روز مادر


کادو روز مادر برای همسر


5. لوازم آرایشی و بهداشتی برای هدیه روز زن به همسر


خانم ها به لوازم آرایشی و بهداشتی علاقه زیادی دارند و هرچقدر آن ها را داشته باشند باز هم کم است. اما در خرید لوازم آرایش به چند نکته توجه کنید. جنس پوست که چرب، خشک یا مختلط است، تاثیر بسیاری در نمای آرایش بر چهره دارد.


همچنین سلیقه کلی همسر خود را در نظر داشته باشید و با توجه به سلیقه ایشان برایشان هدیه تدارک ببینید. اگر می خواهید لوازم بهداشتی خریداری کنید نیز می توانید کرم های مراقبتی، ماسک صورت های متناسب با پوست فرد و محصولات تقویتی پوست و مو، لوسیون بدن و انواع شامپوهای فری سولفات را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید  تعطیلی ها و مناسبت های خرداد ماه ۱۳۹۹


کادو برای روز مادر


کادو روز زن


6. لوازم برقی مخصوص بانوان برای هدیه روز زن


یکی دیگر از ایده های خرید کادو روز زن به همسر، لوازم برقی مربوط به خانم هاست. این لوازم برقی شامل ابزار زیبا سازی مو شامل اتو مو، ویو مو و همچنین بابلیس می شود که می تواند همسرتان را خوشحال کند.


شما می توانید این لوازم را در یک باکس زیبا قرار دهید و آن را با گل و وسایل تزیینی دیزاین کنید.


کادو برای روز مادر


هدیه روز زن


7. لوازم و تجهیزات ورزشی برای هدیه روز زن به همسر


برخی از خانم ها به ورزش کردن علاقه زیادی دارند از این رو خرید وسایل ورزشی برای آن ها بهترین انتخاب است. بسته به نوع ورزشی که همسرتان به آن علاقه دارد می توانید وسیله مورد نظر را انتخاب کنید.


یکی از پرکاربردترین تجهیزات ورزشی تردمیل است. خانم هایی که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند، به تردمیل علاقه زیادی دارند. یکی دیگر از تجهیزات ورزشی که می توانید برای همسر خود بخرید، دوچرخه معمولی یا برقی است.


خانم هایی که به هر دلیلی نمی توانند به باشگاه بروند، دوچرخه را می پسندند. اگر همسرتان می خواهد در خانه ورزش کند می توانید برای او دوچرخه برقی خریداری کنید. این دوچرخه ها ثابت هستند و حرکتی ندارند و فقط به تناسب اندام کمک می کنند.


کادو مناسب روز زن


کادو روز مادر


8. گل برای هدیه روز زن به همسر


گل همیشه جزو بهترین و در عین حال ساده ترین هدیه ها بوده است. گل را برای مناسبت های مختلف می توان خریداری کرد و به عنوان هدیه تقدیم کرد. از این رو برای هدیه روز زن می توانید یک دسته گل از گل های رنگارنگ بخرید و به همسرتان هدیه دهید.


اگر همسرتان به نگهداری گیاهان در خانه علاقه دارند نیز می توانید گل های مورد علاقه او را در یک گلدان زیبا بگذارید و به او هدیه کنید.

بیشتر بخوانید  فهرستی کامل از اسامی پسرانه با اول حرف ل


هدیه مخصوص روز زن


هدیه روز مادر


9. کادو روز زن به همسر: کادوهای دست ساز


یکی از ایده های کادو روز زن برای همسر، هدیه های دست ساز است. مجسمه های دست ساز، زیورآلات دست ساز، دست سازه های چوبی، دست سازه های سفالی، تابلوهای رنگ روغن، تابلوهای گل برجسته، گلدان های برنزی را می توانید خودتان درست کنید یا از بازار خریداری کنید و به همسرتان هدیه کنید.


همچنین کارهای پتینه کاری شده و دکوپاژ نیز دارای تنوع زیادی می باشد و در بیشتر مغازه ها و وب سایت ها هم پیدا می شوند.


هدیه مخصوص روز مادر


بهترین کادو روز زن برای همسر


10. کادو روز مادر به همسر: لباس و پوشاک


یکی از هدیه هایی که بسیاری از ما در مناسبت های مختلف آن را انتخاب می کنیم، لباس و پوشاک است. می توانید بسته به نیاز همسرتان برای او لباس های مختلف خریداری کنید.


برای خرید این هدیه حتما سلیقه همسرتان را در نظر بگیرید و رنگ هایی را انتخاب کنید که مورد علاقه اوست.


هدیه مخصوص روز زن


بهترین هدیه روز زن برای همسر


11. هدیه روز مادر برای همسر: کیف


کیف یکی دیگر از هدیه هایی است که هیچوقت قدیمی نمی شود و شما برای مناسبت های مختلف می توانید برای عزیزانتان خریداری کنید. برای هدیه روز مادر به همسر می توانید کیف هایی با جنس های مختلف مثل چرم، جیر، کتان و … انتخاب کنید.


کادو روز زن


کادو مناسب روز زن


12. عطر و ادکلن برای هدیه روز زن به همسر


عطر و ادکلن یکی دیگر از هدایای رایج است که بسیاری از خانم ها به آن علاقه دارند. شما می توانید بر اساس سلیقه همسرتان برای او عطر یا ادکلن بخرید و آن را در باکس های تزیینی زیبا بگذارید و دیزاین کنید.


کادو مخصوص روز زن


هدیه مناسب روز زن


امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید. سپاس از همراهی شما عزیزان.


گردآوری توسط مجله اینترنتی دلگرم


نیلوفر گلی فروشانی


دیدگاهتان را بنویسید