104 مشتری اجتماعی آران و بیدگل فرصت های شغلی دریافت کردند


حیدر ایمانیان شنبه در مصاحبه با ایرنا ، مصادف با هفته ثروت (22 تا 28 ژوئیه) با بیان اینکه این تسهیلات کم بهره هستند و یک دوره بازپرداخت پنج ساله دارند ، افزود: سقف پرداخت تسهیلات از 20 تا 50 متر فولاد است که در زمینه های مشاغل مختلف مانند صنعت ، خدمات ، قالی بافی و خدمات با گواهی اشتغال به مشتریان پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه حدود 19 میلیون تن برای 19 مشتری ، خوداشتغال و کارفرما پرداخت شده است ، افزود: سازمان رفاه اجتماعی بسته های حمایتی را برای اشتغال پایدار شناسایی کرده است که یکی از آنها پرداخت خوداشتغالی و بیمه توسط کارفرما است. ، بنابراین بهزیستی در صورت کار افراد معلول ، حق بیمه را به کارفرما پرداخت می کند.

به گفته وی ، فراهم آوردن فرصت های شغلی و فعالیت های تولیدی و پایدار برای کارمندان و افراد توانمند تحت حمایت سازمان کمک های اجتماعی ، حفظ کرامت انسانی ، ایجاد خودکفایی اجتماعی ، روانی ، اقتصادی و نسبی هدف جامعه از جمله دلایل تهیه این بسته ها برای نگهداری است.

کمک های خیرخواهانه علاوه بر 3 میلیارد تومان

رئیس اداره بهزیستی آران و بیدل گفت: ساکنان این شهرستان سال گذشته 3 میلیارد و 120 میلیون تومان در بخش دولتی و غیردولتی برای بهبود خدمات مشتری تحت پوشش این نهاد اقدام کردند.

104 مشتری اجتماعی آران و بیدگل فرصت های شغلی دریافت کردند

ایمانیان افزود: مردم خیرخواه آران و بیدل حدود 1 میلیارد و 50 میلیون تومان در بخش دولتی و حدود 2 میلیارد و 70 میلیون تومان در بخش غیردولتی (خیران) كمك كردند.

به گفته وی ، حدود یک میلیارد و 750 میلیون تن کمک به بخش های دولتی و غیر دولتی رفاه آران و بیدل به صورت نقدی و سایر کمک ها و خدمات غیر پولی ارائه شده است که نسبت به مدت مشابه پنج درصد افزایش یافته است سال گذشته دادن.

بیشتر بخوانید  هشدار مهم؛ دسته چک گم شد، چکار کنیم؟ + عکس

وی با اشاره به فعالیت چهار مرکز غیردولتی تحت نظارت اداره بهزیستی آران و بیدل افزود: کمک های جمع آوری شده با توجه به نیاز مددجویان تحت پوشش این شهرستان در زمینه های درمان ، مسکن ، جهیزیه توزیع می شود ، سبد کالا و خرید اقلام اساسی.

رئیس اداره بهزیستی آران و بیدل با یادآوری نقش خیرین نیکوکار در ارتقا in رفاه در زمینه های مختلف گفت: اجرای برنامه های این نهاد تنها با اعتبارات دولتی محقق نخواهد شد و این مستلزم مشارکت مردم به عنوان بزرگترین و باارزش ترین سرمایه اجتماعی.

وی با تأکید بر استفاده از همه توانایی ها برای توانمندسازی جامعه هدف گفت: 2 هزار و 100 نفر در حوزه توانبخشی و 232 نفر در حوزه اجتماعی تحت پوشش بهزیستی آران و بیدل هستند.

پرداخت مستمری به 1200 مشتری تحت پوشش مزایای اجتماعی

ایمانیان از پرداخت مستمری به 1200 مشتری اجتماعی آران و بیدگل خبر داد و گفت: میزان این مستمری بسته به تعداد مشتری در خانواده متفاوت است ، به عنوان مثال خانواده ای با یک مشتری 350 هزار تومان ، 2 مشتری 500 هزار تومان ماهانه دریافت کنید

آران و بیدل ، رئیس مددکاری اجتماعی گفتند: طی یک سال گذشته ، به 13 مشتری تحت کمک هزینه دانشجویی پرداخت شده است که شامل 70 تا 100 درصد شهریه دانشگاه است و به 69 مشتری شهریه پرداخت شده است.

وی افزود: کمک توانبخشی در سال گذشته به 250 مددجو ، کمک هزینه پرستاری به 140 مددجو و کمک هزینه سازگاری خودرو و مسکن به 55 مددجو پرداخت شده است.
12 تا 28 ژوئیه ، مصادف با چهل و یکمین سالگرد تأسیس سازمان مددکاری اجتماعی در سال 1980 ، هفته بهزیستی نامیده می شود.

بیشتر بخوانید  ثبت نام زمین رایگان ۲۰۰ متری آغاز شد + لینک سایت

شعار سال سازمان کمک های اجتماعی “بهزیستی در گام دوم ، حقارت ، محله مرکزی ، بهداشت اجتماعی در خانواده” است که با توجه به رویکرد کمک های اجتماعی در سال های اخیر و سال آینده انتخاب شده است.

شهرهای آران و بیدل با بیش از 103 هزار نفر جمعیت در فاصله حدود 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید