100 واحد مسکونی برای نیازمندان در بوئین میانداش ساخته می شود – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان



مجید صادقی در مصاحبه با گزارشگر بیشتر وی گفت: سال گذشته با مساعدت بنیاد مسکن پروژه ساخت 107 واحد مسکونی برای مددجویان در شهر بوئین میاندشت آغاز شد که امسال به بهره برداری می رسد.

وی افزود: سال گذشته 53 خانواده تحت حمایت برای دریافت مسکن 50 میلیون تومانی به بنیاد مسکن بوئین میانداش معرفی شدند و پس از ساخت آنها مبلغ 30 میلیون تومان از کمیسیون کمک و همچنین 54 مشتری دیگر پس از هزینه ساخت مسکن 30 میلیون تن بود.

تخصیص بودجه از بنیاد نیازمندان برای تکمیل خانه افراد محروم

رئیس کمیته پشتیبانی بوئین میاندشت از توزیع اعتبارات بنیاد مستضعفان برای تکمیل مسکن محرومان بوئین میاندشت خبر داد و گفت: شهر بوئین میاندشت نیز 100 واحد مسکونی احداث می کند.

امسال ما یک سوم سهم اشتغال را دریافت کردیم

وی با بیان اینکه تاکنون یک سوم سهم موسسات اشتغال مربوط به امسال را دریافت کرده ایم ، گفت: در سال 99 در شهر بوئین میانداش در مجموع هشت و نیم میلیارد تن تسهیلات اشتغال به 220 پروژه

صادقی با بیان اینکه برخی از کارگران فصلی بوئین میاندشت از فرصت های شغلی استفاده کرده اند ، گفت: در این شهرستان برخی از مشتریان با دریافت تسهیلات به ارزش 6 میلیون تن شغل ایجاد کرده اند.

جمع آوری حدود یک میلیارد تن غروب خورشید در بوئین

وی با بیان اینکه در سال 1999 کل درآمد کمیته کمک بوئین از صندوق خیریه ، عید احساسات و نیکوکاری و عید قربان ، غدیر و عید قربان سه میلیارد تن بود ، افزود: همچنین در سال 1999 حدود یک مورد جمع آوری شد. میلیاردها تومان زکات.

بیشتر بخوانید  ۸ کاربرد جالب نمک در خانه که شما را شگفت زده می کند!

ذبح 20 گوسفند و توزیع بین مشتریان عید قربان

رئیس کمیته امداد بوئین میاندشت گفت: در عید قربان هزار و 400 نفر از خیرین بوئین میاندشت 20 گوسفند به ارزش 200 میلیون تومان را ذبح کردند و گوشت برای توزیع بین خانواده های درگیر در اختیار کمیته امداد قرار گرفت.

6500 نفر در بوئین میاندشت تحت حمایت کمیته امداد هستند

وی گفت که شهر بوئین میانداش 3200 خانواده را شامل می شد که در مجموع 6500 نفر بودند که 700 نفر از آنها توسط کارگران فصلی حمایت می شدند.

صادقی گفت: 180 دانش آموز و 45 دانش آموز با کمک کمیسیون کمک در این شهرستان تحصیل می کنند.

70 یتیم از بوئین میاندشتی پشتیبانی می کنند

وی گفت 70 یتیم و 250 خانواده تحت پوشش طرح محسنین علاوه بر دریافت مستمری از حامیان مالی ، از حمایت مالی نیز برخوردار خواهند شد. برای هر کدام 100000 تن پرداخت می شود.

وی تاکید کرد: لازم است خیرین و نیکوکاران بوئین میاندشت ، کمیسیون امداد این شهرستان به نیازمندان و نیازمندان کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید