100 میلیون وام اشتغال برای زنان محروم – آژانس مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر، وحید قبادی ، رئیس سازمان کمک های اجتماعی کشور و معصومه ابتکار ، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ها ، از مرکز خدمات روزانه زنان و دختران محروم بازدید کردند.

در این بازدید رئیس سازمان رفاه اجتماعی گفت: برای زنان آسیب دیده اجتماعی که راه جدیدی را انتخاب کرده و مسیر خود را تغییر می دهند می توانند پس از آموزش حرفه ای از مشوق های ایجاد اشتغال استفاده کنند. ب تبصره 16 در قالب یک وام خوب برای ایجاد اشتغال پایدار برای زنان مربوط توزیع می شود.

وی ادامه داد: برای زنان محروم که راه جدیدی را انتخاب می کنند و جهت خود را تغییر می دهند (مسیر جدید مسیر جامعه و خانواده است) ، می توانند پس از آموزش حرفه ای که در چنین مراکزی دارند ، از مشوق های ایجاد اشتغال استفاده کنند.

در این بازدید ، معصومه ابتکار ، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت که بخش مهم و بسیار ارزشمندی از کار سازمان کمک های اجتماعی و سازمان اورژانس اجتماعی موضوع زنان ، کودکان و آسیب هایی است که در این منطقه وجود دارد. سازمان کمک های اجتماعی و اورژانس با اتحاد و اعتماد خوبی که با سازمان های غیردولتی وجود دارد کارهای ارزنده ای انجام داده است.

ابتکار افزود: این نمونه کار سازمان های مردم نهاد است که در زمینه زنان آسیب پذیر فعالیت می کنند. بحث ها همیشه بر روی توانمند سازی ، آگاهی بخشی و ایجاد جریان خوب و ایجاد امید و اعتماد در بین مردم محلی متمرکز است و مهم است که خوش شانس باشید که این کار را انجام دهید. از این مراکز ، با همکاری سازمان های غیردولتی ، بیش از 90 مرکز با سازمان کمک های اجتماعی و اورژانس در سراسر کشور همکاری می کنند و آنها با یکدیگر ارتباط دارند.

بیشتر بخوانید  بررسی پیشنهاد وزارت بهداشت برای تعطیلی دو هفته ای کشور

وی گفت: “مطمئناً یک قسمت باید حاکم باشد.” این بخشی است که باید از حمایت قوه قضاییه و در صورت لزوم مداخله پلیس برخوردار باشد ، اما بخشی از کار به عهده مردم است و این قسمت بیشتر در زمینه توانمند سازی ، آموزش و کاهش آسیب ها و ارتقا skills مهارت های زندگی است. .

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: امیدواریم زمینه برای توسعه این مراکز فراهم شود و دولت آینده نیز با همین چشم انداز توسعه یابد و از بخشهای غیردولتی و سازمانهای مردمی حمایت کند و این امر فرصتی برای مقابله با آسیب ها در موضوعات مختلف. “از جمله صدمات وارده به زنان و کودکان.

دیدگاهتان را بنویسید