100 درصد فرزندان جانباز و جانباز باید جذب شوند



به گزارش سلام نو به نقل از فارس، امیرحسین قاضی زاده هاشمی شامگاه سه شنبه پنجم بهمن ماه در جلسه شورای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در فارس، اظهار داشت: 3 هزار نفر در کشور شرایط اشتغال و 3 هزار نفر دارند. آزمون مجوز صادر شده است.

وی با بیان اینکه سهم فارس 4 نفر بوده است، افزود: در این آزمون 5 نفر شرکت کردند که برای 4 نفر انجام شد اما دستگاه های اجرایی به کندی کار می کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به متقاضیان نگهداری مسکن در فارس اشاره کرد و افزود: 3000 خانواده از خانواده های جانباختگان، رزمندگان و رزمندگانی که برای اسکان مراجعه نکرده اند هنوز زمین، مسکن و مسکن دریافت نکرده اند. امکانات

قاضی زاده ادامه داد: در فارس تفاهم نامه ای با استاندار سابق برای ساخت 3000 واحد مسکونی منعقد شد که تنها برای 4 نفر محقق شد.

وی با بیان اینکه در کار فرهنگی عقب هستیم، از برنامه ریزی برای تولید فیلم در هر استان در خصوص چهره ایثار و شهادت خبر داد و گفت: این موضوع منجر به تولید 30 فیلم در سال می شود.

معاون رئیس جمهور اضافه کرد: در خصوص نامگذاری معابر در شهرها نامی جز نام شهید نمی توان گذاشت و شوراها و شهرداری ها باید اقدام کنند.

قاضی هاشمی با تاکید بر سرکشی از خانواده های جانبازان و جانبازان گفت: مسئولان باید سرکشی را به طور مرتب در دستور کار خانواده های جانبازان و جانبازان قرار دهند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید  13 عضو داعش در استانبول ترکیه دستگیر شدند

دیدگاهتان را بنویسید