مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

10 کفش گران قیمت که افراد مشهور می پوشند!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


خب برای خیلی از شما منطقی نیست و از طرفی خیلی از شما باید بفهمید که به نفع آنهاست. اما صبر کن! آیا گران ترین کفش های جهان را که افراد مشهور می پوشند می شناسید؟ خوب، اگر کنجکاو هستید که در مورد آن بدانید، پس با دقت شروع به خواندن این پست کنید تا به نتیجه نهایی برسید.

1- ریتا هایورث: کفش پاشنه دار 3 میلیون دلاری استوارت ویتزمن


سلبریتی ها/ گران ترین کفش ها

در واقع، مهم نیست که شما یک میلیونر هستید یا نه، بسیاری از ما حتی نمی توانیم تصور کنیم که وارد کاری شویم که بیش از هزار دلار هزینه دارد. اما این بانوی خوش شانس، ریتا هیورث، با کفش های پاشنه دار 3 میلیون دلاری استوارت ویتزمن موفق به انجام این کار شد. او یکی از بازیگران و مدل های مشهور هالیوودی است که این جفت کفش گران قیمت را در مراسم اسکار در سال 2002 پوشید.

2- جودی گارلند: 660000 دلار کفش دوروتی


سلبریتی ها/ گران ترین کفش ها

آیا نمایش های شگفت انگیز و بسیار معروف دوروتی جادوگر شهر اوز را به خاطر دارید؟ بله، ما در مورد کفش اصلی قرمز یاقوتی صحبت می کنیم که توسط بازیگر مشهور جودی گارلند پوشیده شده است. این نمایش گران ترین کفش دنیا نیز محسوب می شود. وقتی صحبت از مالکیت جودی شد، مدتی پس از پرداخت 660000 دلار آنها را به دست آورد و بعداً آنها را به دیوید الکوبی – یک کلکسیونر کفش هالیوودی فروخت.

3- مایکل جردن: کفش نایک ایر با امضای جردن به ارزش 560000 دلار


سلبریتی ها/ گران ترین کفش ها

خوب، این کفش‌های گران قیمت مایکل جردن، 560 هزار دلاری، به دنیای مد که الماس و مروارید روی آن‌ها می‌بینید، تعلق ندارند، اما آنچه در پس شهرت و قیمت گران آن‌ها نهفته است، زحمت و تلاش مایکل در حین بازی است. بازی NBA در حالی که او بیمار بود. این جهش ها با برچسب قیمتی 560000 دلاری عرضه می شوند – تصور کنید برای کفش ورزشی بعدی خود این مبلغ را بپردازید!

بیشتر بخوانید  جزئیات ساخت و پخش سریال سردار سلیمانی

4- کاترین ویلسون: کفش رویایی الماس 418450 دلاری


سلبریتی ها/ گران ترین کفش ها

در اینجا گران ترین کفش های الماسی زنانه دنیا، «کفش های رویایی الماس» را مشاهده می کنید. این کفش ها به طور ویژه برای حراج خیریه رونالد مک دونالد طراحی شده اند. این کفش طرح الماس توسط طراح کفش مشهور جهان کاترین ویلسون (که به طور مشخص با سارا هاچینگز برای ساخت گران ترین کفش های زنانه جهان همکاری کرد) طراحی شده است.

5- آلیسون کراوس: دمپایی سیندرلای 2 میلیون دلاری استوارت وایتزمن


سلبریتی ها/ گران ترین کفش ها

همه ما درباره طراح کفش معروف استوارت وایتزمن – تنها بنیانگذار شرکت کفشش استوارت ویتزمن – شنیده ایم. اما بسیاری از ما در مورد دمپایی سیندرلا که توسط آلیسون کراوس، نوازنده مشهور آمریکایی پوشیده شده است، اطلاعی نداریم. این کفش ها حدود 2 میلیون دلار قیمت دارند و در سال 2004 روی فرش قرمز مراسم اسکار پوشیده شدند. در حال حاضر این کفش ها در لیست گران ترین کفش های جهان قرار دارند.

6- لورا هرینگ: 1.09 میلیون دلار انجمن پلاتینیوم استوارت ویتزمن


سلبریتی ها/ گران ترین کفش ها

فون بیسمارک شونهاوزن که بیشتر با نام هنری لورا هرینگ شناخته می شود، بازیگر و مدل مکزیکی است که پس از پوشیدن این لباس 1.09 میلیون دلاری پلاتینیوم استوارت وایتزمن در هفتاد و چهارمین دوره جوایز اسکار به شهرت جهانی دست یافت. خوب، او بیشتر به خاطر چیزهای دیگر شناخته شده است، اما پس از پوشیدن این کفش های پاشنه بلند، طرفداران ثابتی در سراسر جهان به دست آورد.

7- رجینا کینگ: کفش های استوارت وایتزمن «مرلین مونرو» یک میلیون دلاری.


سلبریتی ها/ گران ترین کفش ها

به یاد دارید زمانی که مرلین مونرو یک جفت کفش میلیون دلاری استوارت وایتزمن را تکان داد؟ خوب، همه ما نمی توانیم آن را فراموش کنیم. برای کسانی که او را نمی شناسند، او یک خواننده، هنرپیشه و مدل آمریکایی بود که در سال 1926 متولد شد و در سال 1962 درگذشت. او بیشتر در دستان میلیونرها یا میلیاردرها در حراجی های مختلف یافت می شود.

بیشتر بخوانید  جملات خنده دار جالب و کوتاه. !! سری 25

8- نیک کانن: کفش دو میلیون دلاری تام فورد


سلبریتی ها/ گران ترین کفش ها

Diamond Loafers نیک کانن برای همیشه مورد علاقه خواهد بود. او این کفش‌های شگفت‌انگیز تام فورد را در طول حضورش در فینال فصل 2014 America’s Got Talent پوشید و قیمت آن‌ها نزدیک به 2 میلیون دلار بود (که آن‌ها را به یکی از گران‌ترین کفش‌های مردانه تبدیل کرد).

9- ضربه های 50000 دلاری بیگ بوی (کفش تنیس)


سلبریتی ها/ گران ترین کفش ها

در اینجا بزرگترین بازی کفش، Big Boi’s 50,000 Kicks، که به یکی از بهترین و گران ترین کفش های تنیس در جهان تبدیل شده است، می آید. بیگ بوی بازیگر، ترانه سرا، خواننده و رپر آمریکایی است که هنوز به دلیل مهارت های حرفه ای خود در ساخت موسیقی محبوب است.

10- دی جی خالد: کفش دویدن 25000 دلاری


سلبریتی ها/ گران ترین کفش ها

دی‌جی خالد یکی از معروف‌ترین دی‌جی‌های جهان و نام آشنا در تیله‌های مد است. بدون شک می توان گفت که دی جی خالد از همان روز اول فردی بوده که حس فوق العاده ای از مد دارد. باشه! او این را با خودنمایی با پست کردن آیتم های طراحی شده خود تقریباً هر ماه ثابت می کند. اما زمانی که کفش‌های دویدن 25000 دلاری خود را که اکنون یکی از گران‌ترین کفش‌های جردن در جهان به حساب می‌آیند، به بازار عرضه کرد، باهوش‌تر به نظر می‌رسید. این کفش ها در فروشگاه های رسمی (که گفته می شود یکی از گران ترین برندهای کفش در جهان است) و فقط در وب سایت موجود است.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *