مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

10 چهره مشهور که شبیه شخصیت های دیزنی در سال 2022 هستند

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


با این حال، در این مقاله خاص، ما در مورد دزدان دریایی و شخصیت های هیجان انگیز دیزنی صحبت نخواهیم کرد، بلکه بر روی 10 سلبریتی که دقیقا شبیه شخصیت های دیزنی هستند، تمرکز خواهیم کرد. آنها در سراسر جهان شناخته شده هستند. من از بچگی میکی موس را تماشا می کردم. به همین ترتیب، بچه های هم سن و سال من عاشق شخصیت های دیزنی بودند و هنوز هم معروف هستند. بدون هیچ مقدمه ای، بیایید در مقاله غوطه ور شویم و ببینیم کدام افراد مشهور شبیه یک شخصیت دیزنی هستند. بنابراین، دست و پنجه نرم کنید و مقاله را بخوانید.

1. آن هاتاوی


شخصیت های دیزنی / آن هاتاوی

چه کسی در مورد Catwoman نمی داند، بله درست حدس زدید، من در مورد آن هاتاوی صحبت می کنم؟ این بازیگر زیبا و زیبا در کار خود استاد است و هیچ کس مخالفت نخواهد کرد. شبیه آن هاتاوی یا شبیه به آن هاتاوی زیبایی از فیلم محبوب Beauty and the Beast است. شباهت عجیب و جذاب است. دارایی خالص آن هاتاوی 60 میلیون دلار است.

2. آماندا سیفرید


شخصیت های دیزنی / آماندا سیفرید

آماندا سیفرید بازیگر، مدل و خواننده آمریکایی یکی دیگر از قهرمانان خیره کننده است که به نظر می رسد متعلق به دنیای دیزنی است. این بازیگر در فیلم های زیادی مانند Gone و Les Miserables بازی کرد. راپونزل دو نفره آماندا دیزنی است. در نگاه اول، هر کسی می تواند بگوید که یک شخصیت دیزنی، شخصیت کارتونی اوست. دارایی خالص آماندا سیفرید 12 میلیون دلار است.

3. اما استون


شخصیت های دیزنی / اما استون

اما استون بازیگر برنده اسکار یکی دیگر از شباهت های دیزنی است. این بازیگر همه کاره با فیلم تحسین شده خود La La Land همه را تحت تاثیر قرار داد. نقش او در این فیلم بهترین ها را در او به نمایش می گذارد. اما داپلگانجر پرنسس آنا از فیلم Frozen است این فیلم بسیار موفق بود و مورد استقبال مردم قرار گرفت. دارایی خالص اما استون 30 میلیون دلار است. علاوه بر بازیگران واقعی که شبیه شخصیت های دیزنی هستند، افراد واقعی هم هستند که طرفدار سلبریتی ها هستند.

بیشتر بخوانید  عکس داریوشا اسدزاده بازیگر پیشکسوت کشور در کنار همسرش

4. سوفی ترنر


شخصیت های دیزنی / سوفی ترنر

سوفی ترنر با بازی استادانه بازی تاج و تخت از سانسا استارک توجه جهانیان را به خود جلب کرد. نحوه بازی او واقعا عالی و شگفت انگیز بود. تماشای احساسات او در این فصل چیزی جز لذت نبود. این سریال یکی از پردرآمدترین سریال های تاریخ فصل هاست. سوفی ترنر دقیقاً شبیه پرنسس مریدا در فیلم شجاع است. دارایی خالص سوفی ترنر ۸ میلیون دلار تخمین زده شده است.

5. داکوتا فانینگ


شخصیت های دیزنی / داکوتا فانینگ

داکوتا فانینگ خیره کننده یکی دیگر از افراد مشهوری است که شبیه شخصیت های دیزنی است. او به عنوان یک بازیگر کودک به شهرت رسید و از آن زمان تاکنون در تلاش است تا نامی برای خود در صنعت تجلیل به دست آورد. او شبیه ملکه السا از فروزن است. جای تعجب نیست، درست است؟ دارایی خالص داکوتا فانینگ 12 میلیون دلار است.

6. سام کلافین


شخصیت های دیزنی / سم کلافین

اگر یک فیلم لایو اکشن فروزن اتفاق بیفتد، سم کلافین نقش شاهزاده هانس را بازی خواهد کرد. او دقیقاً شبیه هانس است. من بینی های برآمده این دو را دوست دارم – با توجه به اینکه یکی از آنها فقط یک شخصیت انیمه است. دارایی خالص سام کلافین 8 میلیون دلار است.

7. تام ولینگ


شخصیت های دیزنی / تام ولینگ

بنابراین ما اینجا چی داریم؟ تام ولینگ مطمئنا می تواند بدون مشکل نقش شاهزاده اریک را در پری دریایی کوچک بازی کند. هر دو دقیقا یکسان هستند. به نظر می رسد این نقش فقط برای او ساخته شده است. دارایی خالص تام ولینگ 14 میلیون دلار است.

8. جیک جیلنهال


شخصیت های دیزنی / جیک جیلنهال

بیشتر بخوانید  هیاهوی یک مرد و دو زن در رختخواب این بار/ خودتان قضاوت کنید!

جیک جیلنهال، بازیگر نقش اول فیلم شاهزاده ایران، یکی از بهترین بازیگران هالیوود است. نحوه ایفای نقش هایش عالی است. او شبیه شخصیت دیزنی فلین رایدر از Tangled است. به نظر حقیر، در کل این لیست، او یکی از دو یا سه بازیگری است که شخصیت دیزنی بدون شک 100% شبیه او است. اکنون که او به دارایی خالص خود رسیده است، دارایی خالص جیک 65 میلیون دلار است. همه سلبریتی ها تا زمانی که زنده هستند میلیون ها درآمد کسب می کنند، اما برخی از افراد مشهور هستند که مرده اند و در واقع میلیون ها درآمد دارند.

9. آنیکا نونی رز


شخصیت های دیزنی / آنیکا نونی رز

شباهت آنیکا نونی رز به شخصیت دیزنی تیانا در فیلم شاهزاده خانم و قورباغه چشمگیر است. در اینجا ذکر این نکته ضروری است که او شخصیت انیمیشن را نیز بیان کرده است. چه تصادفی، درست است؟ علاوه بر صداپیشگی شخصیت، آنیکا در سال 2011 به عنوان یک افسانه دیزنی نیز معرفی شد. مجموع دارایی خالص این شاهزاده خانم 3 میلیون دلار است.

10. لوسی لوئیس


شخصیت های دیزنی / لوسی لویی

آخرین اما نه کم اهمیت، لوسی لوی در لیست افراد مشهوری است که شبیه شخصیت های دیزنی هستند. او نسخه انسانی مولان است. از قضا و در کمال تعجب، هر دو اصالتاً چینی هستند. شاید به همین دلیل است که چنین شباهتی بین آنها وجود دارد. جدای از شباهت ها، دارایی خالص لوسی لوی 16 میلیون دلار است. این تمام چیزی است که این بار داریم. امیدوارم از اطلاعات خوب لذت برده باشید.در این مقاله سعی کرده ایم در مجموع 10 سلبریتی که شبیه شخصیت های دیزنی هستند را لیست کنیم.

بیشتر بخوانید  داستانی جالب درباره شاهینی که پرواز نکرد


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *