10 هزار واحد مسکونی برای روزنامه نگاران ساخته می شود



به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا “محمد اسلامی” امروز در مراسم امضای تفاهم نامه با وزارت فرهنگ و جهت گیری روزنامه نگاران برای داشتن خانه که در وزارت راه و شهرسازی صورت گرفت ، افزود: ما تعریف کرده ایم به گونه ای که نشان دهنده سیاست و عزم راسخ برای استقرار مردم است.

وی ادامه داد: تلاش های ویژه ای برای اجرای طرح ملی مسکن انجام شده است که بدون توقف در سراسر کشور در حال توسعه است. “وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه ها در استان های مختلف متفاوت است و اگر مردم درآمد اولیه خود را زودتر واریز کنند ، ساخت پروژه ها تسریع می شود و زودتر از موعد تحویل داده می شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم نامه ای که با وزارت فرهنگ و جهت یابی امضا شد ، افزود: یک سال است که آقای صالحی وزیر جهت یابی به موضوع میزبانی روزنامه نگاران و تفاهم با وزارت مدیریت به مرحله امضا برسید.

وی ادامه داد: اما امروز ما در نقطه صفر نیستیم ، اقدامات اولیه انجام شده و افرادی برای شناسایی پروژه ها شناسایی شده و ظرفیت ها تخصیص داده شده است. تا 8 آگوست افراد نماینده در وزارت راه و شهرسازی به سیستم متصل شده و ثبت نام کنید. “گزارشگران ارسال می شوند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: همزمان لیست بعدی تهیه و ظرفیت های جدید زمین و پروژه اختصاص داده می شود تا گروه های هدف بعدی ذکر شده در این تفاهم نامه با پروژه ها مرتبط شوند.

اسلامی گفت: به زودی مشکلات مهم مسکن توسط روزنامه نگاران برطرف می شود.

بیشتر بخوانید  مردم از تعطیلی شبانه مدرسه شبانه روزی توخور شکایت دارند

دیدگاهتان را بنویسید