10 نفر از خیرین گنبدی آمادگی خود را برای شرکت در پروژه نذر چهار اعلام کردند



عسگر نودهی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا و با یادآوری آغاز طرح نذر آب 4 از ابتدای تابستان در شهرهای آسیب دیده از کمبود آب در استانهای سیستان و بلوچستان ، استانهای هرمزگان ، خراسان جنوبی و کرمان اظهار داشت: موسسات خیریه گلستان دارای 11 روستای مشترک در شهرستان میناب استان هرمزگان هستند.

وی افزود: این پروژه ها در سه حوزه مراقبت های بهداشتی ، معیشتی و خدمات دولتی شامل تحویل بسته های بهداشتی ، اعزام تیم های تخصصی و پزشکی ، توزیع بسته های غذایی و ساخت زیرساخت ها از جمله ساخت و تجهیز امکانات آب: دسترسی پایدار به آب آشامیدنی و آب آشامیدنی در مناطق کار وجود دارد.

به گفته وی ، موسسات خیریه از گلستان با بهبود وضعیت تاج در استان هرمزگان تا پایان تابستان خدمات لازم را در قالب پروژه نذر آب چهار که بخشی از گنبدکاووس در روستای گارو.

رئیس جمعیت هلال احمر گنبد کاووس افزود: خیرین شهرستان تاکنون اعلام آمادگی کرده اند تا 2800 متر لوله 110 اینچی آب به ارزش حدود 3 میلیارد ریال روستا و تهیه بسته های زندگی و بهداشتی و لوازم التحریر را تهیه کنند. .

نودهی با تداوم حمایت از موسسات خیریه گنبدکاووس برای کمک به نیازمندان ، یادآور شد: خیرین این شهرستان طی سه سال گذشته اجرای اولین ، دوم و سومین پروژه نذر آب در روستاهای نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان را انجام داده اند که بیش از 5 میلیارد ریال به ساخت 10 خانه برای نیازمندان ، توزیع معیشت و بسته های بهداشتی.

پروژه نذر آب طی سه سال گذشته و به دنبال بحران خشکسالی در استان های جنوبی و جنوب شرقی کشور در دست اجرا بوده است تا با کمک مردم و جامعه هلال احمر آب آشامیدنی مناطق فقیرنشین را تأمین کند. مشکلات مربوط به خشکسالی شامل مراجعه داوطلبانه به پزشکان و ویزیت های عمومی رایگان ، توزیع بسته های معیشتی و سایر نیازها است.

بیشتر بخوانید  طرح مسکن جوانان، بخش قابل توجهی از مشکل مسکن ساکنان جزیره را حل می کند

شهر گنبدکاووس حدود 375 هزار نفر جمعیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید