10 ساعت قطع برق در اسلامشهر


به گزارش خبرگزاری فارس از اسلام شهر ، در روزهای اخیر که مردم در مناطق مختلف کشور و شهر اسلام ششار شاهد قطع برق برای چندین ساعت در ساعات مختلف شبانه روز بودند ، امروز در برخی از مناطق برق اسلام شهر برای مدت بیشتر قطع شده است. از ساعت 10

این وقفه غیر منتظره در ابتدای خیابان امام موسی کاظم (ع) پس از بروز مشکلات فنی در یک پست برق و برق در بسیاری از خیابان های امام موسی کاظم (ع) ، امام محمد باکر (ع) ، 20 متری امام خمینی (س) رخ داد. )) حدود 13 ساعت امروز قطع شده و همچنان قطع است.

طی تماس و گفتگو با خبرنگار فارس ، جمعی از اهالی و بازرگانان منطقه از قطعی برق در منطقه شکایت کرده و از مسئولان خواستند تا نسبت به عملکرد شرکت برق اسلامشهر اقدام و اعتراض کنند.

یکی از فروشندگان این مکان می گوید: در روزهای اخیر که شاهد قطعی برق در مناطق مختلف بوده ایم ، علاوه بر قطعی برق مطابق تابلو اعلانات ، صدمه به تجهیزات الکتریکی در این مکان باعث قطع شدن مضاعف در این مکان شده است. مردم آسیب های زیادی به وسایل برقی مردم وارد کرده اند.

این تاجر افزود: قطع برق دراز مدت باعث خنك شدن مغازه ها و وسایل برودتی و از بین رفتن مواد غذایی و وسایل برقی شده است و متأسفانه هیچ كارمندی در این شهرستان پاسخگوی مشکلات مردم نیست.

مدیر نانوایی همچنین نسبت به قطع برنامه ریزی نشده و غیرمنتظره برق اعتراض کرد و گفت: “با توجه به نیاز مردم منطقه ، ما از ساعات اولیه صبح خمیر لازم را تهیه می کنیم و به دلیل قطع برق مقدار زیادی از خمیر خود را خواهیم داشت. . “مسلماً ، ما با این هزینه های زیاد خسارت زیادی می بینیم.

بیشتر بخوانید  سوریه: فرانسه حمایت از تروریست ها و جدایی طلبان را متوقف می کند - اخبار غرب آسیا - اخبار بین المللی تسنیم

ساکنان منطقه از بی توجهی کارمندان اداره برق و سایر دستگاههای اجرایی و نظارتی شکایت دارند و می گویند: “با توجه به اینکه مدیران ادارات مختلف از جمله فرماندار و رئیس اداره برق در این شهر زندگی نمی کنند ، آنها نمی توانند مشکلات مردم را درک کنند. “

با توجه به اظهارات مردم و اقدامات بعدی خبرنگار فارس و مشاهدات در محل ، مهمترین دلیل قطعی برق در منطقه امام موسی کاظم (ع) فرسودگی و فشار زیاد ترانس برق است که در ابتدای این خیابان و روبروی ساختمان مرکزی شهرداری. و تعمیرات اساسی این دستگاه که به فشار وارد شده و مصرف زیاد برق پاسخ نمی دهد ، می تواند از حوادث غیر منتظره در ترانس بالا جلوگیری کند.

مردم می گویند که کارمندان شرکت برق در تعمیر این ترانسفورماتور و حل مشکل با مردم محلی تمایلی ندارند و انتظار می رود فرماندار و دادستان انقلابی شهر اسلام شهر و سایر نهادهای نظارتی و امنیتی این روند را دنبال کنند. در صورت ادامه این روند ، خسارات جبران ناپذیر در منطقه ، به طوری که تا آنجا که ممکن است ، می توان با رسیدگی به مشکلات مردم از هرگونه سو abuse استفاده توسط فرصت طلبان جلوگیری کرد.

انتهای پیام / 67021


دیدگاهتان را بنویسید